Η Αργώ της Καλύμνου - Καθημερινή ηλεκτρονική ενημέρωση για την Κάλυμνο και τα γύρω νησιά

Switch to desktop

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Και η Κάλυμνος στα εσωτερικά αεροπορικά δρομολόγια του νομού Κύριο

Αποκαταστάθηκε η διανησιωτική ισότητα και τάξη στα αεροπορικά δρομολόγια εντός του νομού: Η Κάλυμνος, ύστερα από παρέμβαση του υφυπουργού Τουρισμού κ. Γ. Νικητιάδη εντάχθηκε στο δίκτυο σύνδεσης με τα γύρω νησιά και τη Ρόδο.

 

Σήμερα (14.12.11), περί τις 10:45΄π.μ., μας τηλεφώνησε ο κ. Νικητιάδης, για να μας ενημερώσει ότι και η Κάλυμνος εντάσσεται από φέτος στα αεροπορικά δρομολόγια εντός νομού. Συγκεκριμένα, η ενδονομαρχιακή αεροπορική σύνδεση μεταξύ των νησιών μας (μάλλον δυο φορές την εβδομάδα) θα έχει ως εξής: Ρόδος – Κως – Κάλυμνος – Λέρος – Αστυπαλιά και η επιστροφή, σε αντίστροφη πορεία: Αστυπαλιά – Λέρος – Κάλυμνος – Κως – Ρόδος.

Τη συμπλήρωση του νομαρχιακού δρομολογίου με την ένταξη και της Καλύμνου, έκανε, ύστερα από παρέμβαση του κ. Νικητιάδη, η διοικήτρια της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) κα. Φώφη Παπαδημητροπούλου. Και αμέσως, μόλις έβαλε την υπογραφή της, ενημέρωσε τον κ. Νικητιάδη.

Είναι μια από τις πολύ καλές ειδήσεις για την Κάλυμνο. Στο εξής θα μπορούμε πια να επικοινωνούμε συγκοινωνιακά με τα νησιά του νομού μας μέσα μίση ώρα, κατά μέσον όρο. Το αεροπορικό ταξίδι από την Κω στη Ρόδο διαρκεί λιγότερο από μισή ώρα και είναι μια υπέροχη εμπειρία. Καθ’ όλη τη διαδρομή, σε χαμηλή πτήση, απολαμβάνεις τη θέα του δωδεκανησιακού νησιωτικού συμπλέγματος. Τώρα, από την Κάλυμνο στη Ρόδο, μέσω Κω, η αύξηση του ταξιδιωτικού χρόνου, όπως και για τη Λέρο και Αστυπαλιά, θα είναι ελάχιστη. Πριν καλά-καλά απογειωθείς από την Κάλυμνο, προσγειώνεσαι στην Κω. Απογείωση-προσγείωση, μια συνεχόμενη διαδικασία.

Πρέπει όμως να παρατηρήσουμε και το εξής: Αυτή η αυτονόητη ένταξη της Καλύμνου στο νομαρχιακό αεροπορικό δίκτυο δεν στάθηκε δυνατόν να γίνει, χρόνια τώρα – πάντα με την πρόφαση της μικρής απόστασης Καλύμνου-Κω. Με την παρέμβαση όμως του κ. Νικητιάδη… εξέλιπε το πρόβλημα. Συμπέρασμα: Η ελληνική Δημόσια Διοίκηση, δυστυχώς, δεν αλλάζει. Κινητοποιείται και… λογικεύεται μόνο με βουλευτικές και υπουργικές παρεμβάσεις. Οπότε, εμείς πρέπει να λέμε: Ευτυχώς που υπάρχουν (εφόσον υπάρχουν βέβαια) κι αυτές οι ταχύτατες και αποτελεσματικές παρεμβάσεις βουλευτών και υπουργών.  

5 σχόλια

  • Σύνδεσμος σχολίου Ιωάννης Ν Πατελλης δημοσιεύθηκε από Ιωάννης Ν Πατελλης

    Οι παροχές δημόσιας υπηρεσίας κοστίζουν πολυ στο χρεοκοπημενο Ελλληνικο Κράτος, και θα πρέπει να παρέχονται με γνώμονα τις πραγματικές ανάγκες κε όχι για να ικανοποιήσουν τα ψηφοθηρικά καπριτσια των πολιτικών. Οι πρακτικές αυτές είναι που χρεοκοπησαν την Ελλάδα.

  • Σύνδεσμος σχολίου ΜΙΚΕΣ Β. ΡΗΓΑΣ δημοσιεύθηκε από ΜΙΚΕΣ Β. ΡΗΓΑΣ

    Απο το κρατικο εγγραφο προκυπτει οτι ο επαγγελματιας πολιτικος προσπαθει να σκοραρει τζαμπα ποντους και ψηφους.
    Τιμωρειστε ολους οσους παιζουν με την νοημοσυνη μας.

  • Σύνδεσμος σχολίου Σακελλάρης Τρικοίλης δημοσιεύθηκε από Σακελλάρης Τρικοίλης

    Γιάννη, το κουτάκι της εφημερίδας γράφει "αφήστε σχόλιο", όχι "αφήστε μακρινάρι". Τα κρατικά έγγραφα δεν καταχωρίζονται σε σχόλια. Πάμε παρακάτω...
    Για την αναφορά σου στην ΑΡΓΩ και το... συντονισμό που είδες ότι είχα με τον κ. Νικητιάδη έχω να σου πω τα εξής απλά: 1) Δεν ειμαι τοπικός παράγοντας ούτε του κ. Νικητιάδη ούτε κανενός άλλου βουλευτή ή πολιτικού. 2) Όπως έγραψα στο άρθρο που σε ερέθισε..., μου τηλεφώνησε ο ίδιος ο κ. υφυπουργός για τη συγκεκριμένη παρέμβασή του και, όπως είχα υποχρέωση, καταχώρισα αυτή την είδηση. Φυσικά και με τα δικά μου θετικά σχόλια, αφού ήμουν βέβαιος για το αληθές της είδησης - νομίζω ότι έχω το δικαίωμα του σχολιασμού. Αλλά, 3) αφού "είδες" τη στημένη... είδηση σχετικά με την παρέμβαση Νικητιάδη και τα στημένα σχόλια, γιατί δεν "είδες" και την άλλη είδηση στο διπλανό κουτάκι της εφημερίδας, που αναφέρεται στο διαγωνισμό για τις άγονες αεροπορικές γραμμές; Γιατί δεν απάντησες σε εκείνο το άρθρο μου, αγαπητέ Γιάννη, και στα εκεί σχόλιά μου εναντίον ΠΑΣΟΚ & ΝΔ; Είδες το ένα και δεν είδες το άλλο;
    Τώρα, για τα περί φορέων θα σου πω ότι σέβομαι το δικαίωμά σου να πιστεύεις πως η Κάλυμνος εντάχθηκε στις ενδοδωδεκανησιακές γραμμές χάρη στις παρεμβάσεις και την ΄πίεση των φορέων - εννοείς τους εμπόρους της Καλύμνου, τους τουριστικούς επιχειρηματίες, πιθανώς το Δήμο κ.α. Που σημαίνει ότι (α) η ευαισθησία των τοπικών φορέων πάνω στα τοπικά μας προβλήματα είναι εντυπωσιακά αποτελεσματική, αλλά και (β) ότι η Δημοκρατία μας λειτουργεί άψογα: Ζητούν οι φορείς, προσφέρει το κράτος!!! Βέβαια τέτοια αποτελεσματικότητα δεν την είδα ποτέ και σε κανλενα άλλο πρόβλημα, αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Ο καθένας βλέπει ό,τι θέλει και μπορεί. Σεβαστό κι αυτό.

  • Σύνδεσμος σχολίου ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ δημοσιεύθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

    Αγαπητέ κύριε Ρήγα σε λίγο θα ακούσουμε ότι και για τον αέρα που αναπνέουμε μεσολάβησε ο Υπουργός!!!
    Και εδώ βλέπεις την ΑΝΑΚΟΛΟΥΘΙΑ από ορισμένους.
    Ενώ η ηλεκτρονική ΑΡΓΩ δημοσιεύει στις 13-12-2011 για την προκήρυξη του διαγωνισμού, έρχεται «καπάκι» στις 14-12-2011 η ανακοίνωση από το γραφείο του κ. Υπουργού για να μας πει για την παρέμβαση που έκαμε για το θέμα.
    Οικειοποίηση των πάντων εν όψη εκλογών. Δεν πιάνονται από πουθενά.
    Δεν αναγνωρίζουν τις προσπάθειες άλλων φορέων, συλλόγων κλπ. προκειμένου να φανούν αυτοί. Εμάς όμως που μας «καίει»ξέραμε ότι από τις 8-Σεπτεμβρίου 2011 είχε συμπεριλήφθη και η Κάλυμνος στην προκήρυξη για το ενδωδεκανησιακό δρομολόγιο και περιμένουμε την καταλυτική ημερομηνία προσφορών που είναι η 4η Ιανουαρίου 2012. Και προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης παρακαλώ την ΑΡΓΩ να αναρτήσει το τμήμα της προκήρυξη της ΥΠΑ που «ψάρεψα» από το blok του κ.Σάκη Τηλιακού.
    Ευχαριστώ για την φιλοξενία
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ


    Η προκήρυξη για τις αεροπορικές γραμμές Δωδεκανήσου


    Επειδή πολλά ακούγονται παραθέτω την προκήρυξη από το site της Υ.Π.Α.

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Αθήνα, 08/09/2011
    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
    ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ Αριθ.Πρωτ.
    ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ Δ1/Β/ 28296/ 2977
    ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
    Δ/ΝΣΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ
    ---------------------


    Πρόσκληση υποβολής προσφορών προκηρυχθείσα από την Ελληνική Δημοκρατία βάσει των Άρθρων 16, 17 και 18 του Κανονισμού (ΕΚ) αρ. 1008/2008, για την εκμετάλλευση είκοσι τεσσάρων τακτικών αεροπορικών γραμμών στις οποίες έχουν επιβληθεί υποχρεώσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας.


    ΑΠΟΦΑΣΗ
    Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ

    Έχοντας υπόψη:

    Το Ν.Δ. 714/70 (ΦΕΚ/Α/238/5-7.11.1970) περί Οργάνωσης της Υ.Π.Α., όπως τροποποιήθηκε με τον Ν.1340/83 (ΦΕΚ/Α/35/18-3-1983) περί τροποποιήσεως του Ν.Δ. 714/70.
    Το Π.Δ.56/89 (ΦΕΚ/Α/28/1-2-1989) περί Οργανισμού ΥΠΑ, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
    To N.2362/95 (ΦΕΚ 247/95) «περί Δημοσίου Λογιστικού, ελέγχου δαπανών και άλλες διατάξεις».
    4. Την υπ’ αριθμ. 2876/2009 (ΦΕΚ 2234/Β/07-10-2009) Απόφαση περί αλλαγής τίτλων Υπουργείων.
    To Π.Δ. 118/2007 (ΦΕΚ 150 Α/10-07-2007) Κανονισμό Προμηθειών του Δημοσίου, αναλογικά εφαρμοζόμενο.
    Το ΠΔ 60/2007 (ΦΕΚ 64 /Α/16-03-2007) «Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στις διατάξεις της οδηγίας 2004/17 ΕΚ ….».
    7. Το Π.Δ. 113/2010 (ΦΕΚ194/A/22-11-2010) περί ανάληψης υποχρεώσεων από τους διατάκτες.
    8. To Π.Δ. 63/2011 (ΦΕΚ Α/145/ 17-06-2011) περί διορισμού Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών και Υφυπουργών.


    ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

    1. Προσκαλούμε τους ενδιαφερόμενους κοινοτικούς αερομεταφορείς να υποβάλουν προσφορές για την εκμετάλλευση των ακόλουθων είκοσι τεσσάρων τακτικών αεροπορικών γραμμών στις οποίες έχουν επιβληθεί υποχρεώσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας βάσει των διατάξεων των Άρθρων 16, 17 και 18 του Κανονισμού ΕΚ 1008/2008 της 24ης Σεπτεμβρίου 2008 «σχετικά με τους κοινούς κανόνες εκμετάλλευσης των αεροπορικών γραμμών στην Κοινότητα»:
    • Αθήνας – Αστυπάλαιας
    • Αθήνας – Ικαρίας
    • Αθήνας – Λέρου
    • Αθήνας – Μήλου
    • Θεσσαλονίκης – Σάμου
    • Θεσσαλονίκης – Χίου
    • Λήμνου – Μυτιλήνης – Χίου – Σάμου – Ρόδου
    • Ρόδου – Καρπάθου – Κάσου – Σητείας
    • Αλεξανδρούπολης – Σητείας
    • Ακτίου – Σητείας
    • Αθήνας – Κυθήρων
    • Αθήνας – Νάξου
    • Αθήνας – Πάρου
    • Αθήνας – Καρπάθου
    • Αθήνας – Σητείας
    • Αθήνας – Σκιάθου
    • Θεσσαλονίκης – Κέρκυρας
    • Ρόδου – Κω – Καλύμνου – Λέρου – Αστυπάλαιας
    • Κέρκυρας –Ακτίου – Κεφαλονιάς – Ζακύνθου – Κυθήρων
    • Αθήνας – Καλύμνου
    • Θεσσαλονίκης – Καλαμάτας
    • Αθήνας – Σκύρου
    • Θεσσαλονίκης – Σκύρου
    • Ρόδου – Καστελόριζου

    2. Η ενημερωτική ανακοίνωση για αυτές τις υποχρεώσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας δημοσιεύτηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής C321 της 4ης Νοεμβρίου 2011.
    Σε περίπτωση που έως τις 30 Νοεμβρίου 2011 κανένας αερομεταφορέας δεν έχει εκδηλώσει εγγράφως στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας την πρόθεσή του για εκτέλεση, από την 1η Απριλίου 2012 τακτικών πτήσεων σε μία ή περισσότερες από τις ανωτέρω γραμμές σύμφωνα με τις επιβληθείσες υποχρεώσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας και χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα, η Ελλάδα έχει αποφασίσει, στο πλαίσιο της διαδικασίας που προβλέπεται στο άρθρο 17 του προαναφερθέντος κανονισμού, να προχωρήσει στην διαδικασία περιορισμού της πρόσβασης για το χρονικό διάστημα από 1ης Απριλίου 2012 έως 31 Μαρτίου 2016 σε ένα μόνον αερομεταφορέα για κάθε μία ή για περισσότερες από τις ανωτέρω γραμμές (όπως αναφέρεται στο επόμενο άρθρο) και να χορηγήσει το δικαίωμα εκμετάλλευσης αυτών των γραμμών από την 1η Απριλίου 2012.

    3. Το δικαίωμα αποκλειστικής εκμετάλλευσης των αναφερομένων στην παρ. 1 του παρόντος τακτικών αεροπορικών γραμμών για την παροχή υποχρεώσεων δημόσιας υπηρεσίας αρχίζει από την 1η Απριλίου 2012 και λήγει την 31η Μαρτίου 2016 .

    4. Η εκμετάλλευση των γραμμών αυτών θα γίνεται σύμφωνα με τις υποχρεώσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας, που έχουν επιβληθεί για την εξυπηρέτηση αυτών των γραμμών και για τις οποίες δημοσιεύτηκε ενημερωτική ανακοίνωση στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης C321 της 4ης Νοεμβρίου 2011.
    Προσφορά μπορεί να υποβληθεί και για μία μόνο ή και περισσότερες από τις ανωτέρω γραμμές. Σε κάθε περίπτωση οι προσφορές θα υποβάλλονται χωριστά για κάθε μία από τις παραπάνω αυτές γραμμές.
    Επισημαίνεται ότι, λόγω της ιδιαιτερότητας των αεροπορικών συνδέσεων, οι αερομεταφορείς θα πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξουν ότι το προσωπικό θαλάμου επιβατών, που θα εξυπηρετεί τους επιβάτες στις ανωτέρω συνδέσεις, ομιλεί και κατανοεί την ελληνική γλώσσα.

    5. Η συμμετοχή στο διαγωνισμό είναι ανοικτή σε όλους τους αερομεταφορείς που διαθέτουν άδεια εκμετάλλευσης σε ισχύ, η οποία έχει χορηγηθεί από κράτος μέλος είτε βάσει του κανονισμού (ΕΟΚ) αρ.2407/92 του Συμβουλίου σχετικά με την έκδοση αδειών των αερομεταφορέων, είτε βάσει του Κανονισμού (ΕΚ) αρ. 1008/2008 και συγκεκριμένα του Κεφαλαίου ΙΙ αυτού περί «Άδειας Εκμετάλλευσης».
    Από την συμμετοχή στο διαγωνισμό αποκλείονται οι αερομεταφορείς εφόσον συντρέχει η περίπτωση των περιορισμών και ασυμβιβάστων που αναφέρονται στο Ν.3310/2005 (ΦΕΚ 30/Α της 14ης Φεβρουαρίου 2005) “Μέτρα για τη διασφάλιση της διαφάνειας και την αποτροπή καταστρατηγήσεων κατά την διαδικασία σύναψης δημοσίων συμβάσεων” όπως τροποποιήθηκε σύμφωνα με το Ν.3414/2005 (ΦΕΚ 279/Α της 10ης Νοεμβρίου 2005).

    6. Ο παρών διαγωνισμός διέπεται από τις διατάξεις των Άρθρων 16, 17 και 18 του Κανονισμού ΕΚ 1008/2008 της 24ης Σεπτεμβρίου 2008 «σχετικά με τους κοινούς κανόνες εκμετάλλευσης των αεροπορικών γραμμών στην Κοινότητα»,
    Σε περίπτωση που ο αερομεταφορέας που έχει επιλεγεί διακόψει αιφνίδια την αεροπορική γραμμή, το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων μπορεί να επιλέξει, με αμοιβαία συμφωνία, διαφορετικό αερομεταφορέα ο οποίος θα εκτελεί την υποχρέωση δημόσιας υπηρεσίας για χρονική περίοδο έως επτά μηνών, μη ανανεούμενη, υπό τον όρο ότι το οικονομικό αντιστάθμισμα που καταβάλλεται δεν θα υπερβαίνει το ποσό που απαιτείται για να καλυφθεί το καθαρό κόστος - λαμβανομένων υπόψη των σχετικών εσόδων και ευλόγου κέρδους. H επιλογή του αερομεταφορέα γίνεται σύμφωνα με τις αρχές της διαφάνειας και της μη εισαγωγής διακρίσεων και αρχίζει νέα διαδικασία πρόσκλησης για υποβολή προσφορών.
    Επίσης σε περίπτωση που υποβληθεί μόνο μία προσφορά και κριθεί ως μη αποδεκτή οικονομικά, μπορεί να ακολουθηθεί η διαδικασία διαπραγμάτευσης.
    Οι υποψήφιοι δεσμεύονται από την προσφορά που έχουν υποβάλει μέχρι της κατακυρώσεως του αποτελέσματος.

    7. Ο πλήρης φάκελος της πρόσκλησης υποβολής προσφορών, που περιλαμβάνει τη συγγραφή υποχρεώσεων, τα δικαιολογητικά συμμετοχής στο διαγωνισμό, καθώς και άλλες σχετικές πληροφορίες, χορηγείται δωρεάν από την Ελληνική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, Διεύθυνση Αεροπορικής Εκμετάλλευσης, Τμήμα Β΄, Βασ. Γεωργίου 1, GR - 166 04, Ελληνικό, τηλ.(+30 210) 8916149 - 8916121, fax .(+30 210) 8947132 και είναι επίσης διαθέσιμος στην ιστοσελίδα της ΥΠΑ http://www.hcaa.gr (ανακοινώσεις).

    8. Οι προσφορές που θα υποβληθούν από τους υποψήφιους πρέπει να αναφέρουν ρητά το ποσό που απαιτείται ως αντιστάθμισμα ανά τρίμηνο για την εκμετάλλευση της κάθε γραμμής κατά τη διάρκεια του χρονικού διαστήματος από 1ης Απριλίου 2012 έως 31ης Μαρτίου 2016 (με ετήσια ανάλυση των λογαριασμών όπως αναφέρεται στη συγγραφή υποχρεώσεων).Το αιτούμενο οικονομικό αντιστάθμισμα δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό που απαιτείται για να καλυφθεί το καθαρό κόστος που προκύπτει από την εκπλήρωση κάθε υποχρέωσης δημόσιας υπηρεσίας, λαμβανομένων υπόψη των σχετικών εσόδων του αερομεταφορέα και ευλόγου κέρδους. Το αντιστάθμισμα θα καταβάλλεται σε τρίμηνη βάση και σε διάστημα τριάντα ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του σχετικού τιμολογίου του αερομεταφορέα μέσω της μεταφοράς αυτού σε λογαριασμό του, που τηρείται σε αναγνωρισμένη στην Ελλάδα τράπεζα. Το ακριβές ποσό του αντισταθμίσματος θα καθορίζεται βάσει των πράγματι εκτελεσθεισών πτήσεων από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης, της βεβαίωσης των αρμοδίων οργάνων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας περί ομαλής εκπλήρωσης των όρων της σύμβασης και του αναλογούντος ποσού του αντισταθμίσματος.

    9. Κριτήριο επιλογής μεταξύ των αερομεταφορέων, που κρίνεται ότι είναι σε θέση να εξασφαλίσουν την απρόσκοπτη και σύμφωνα με τις επιβληθείσες υποχρεώσεις παροχή των υπηρεσιών για κάθε προκηρυχθείσα γραμμή, είναι το χαμηλότερο αιτούμενο συνολικό οικονομικό αντιστάθμισμα για τη γραμμή αυτή.
    Σε περίπτωση ισοδύναμων προσφορών ή προσφορών χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα, ως κριτήρια επιλογής μεταξύ αερομεταφορέων για την κατακύρωση του αποτελέσματος του διαγωνισμού, που θα λαμβάνονται υπόψη είναι οι προτεινόμενες τιμές των ναύλων, ο αριθμός των προσφερόμενων θέσεων και η συχνότητα δρομολογίων εβδομαδιαίως καθώς και το δίκτυο πωλήσεων, η δυνατότητα σύνδεσης με γραμμές του εξωτερικού, η αξιοπιστία του αερομεταφορέα σε προηγούμενη ανάθεση εκμετάλλευσης γραμμών παροχής δημόσιας υπηρεσίας και η οικονομική κατάσταση του αερομεταφορέα.

    10. Η σύμβαση θα αρχίσει να ισχύει από την 1η Απριλίου 2012 και λήγει σε κάθε περίπτωση, την 31η Μαρτίου 2016.
    Τροποποίηση της σύμβασης μπορεί να γίνει μόνον εφόσον οι αλλαγές είναι σύμφωνες με τις υποχρεώσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας ενημερωτική ανακοίνωση των οποίων έχει δημοσιευτεί στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης αριθ. C321 της 4ης Νοεμβρίου 2011. Οι τροποποιήσεις της σύμβασης γίνονται γραπτώς.
    Σε περίπτωση απρόβλεπτης μεταβολής των συνθηκών εκμετάλλευσης, το ποσό του αντισταθμίσματος μπορεί να αναθεωρηθεί.
    Ο πρώτος συμβαλλόμενος μπορεί να ζητήσει λύση της σύμβασης μετά από πάροδο εξάμηνης προειδοποιητικής προθεσμίας. Σε περίπτωση ιδιαιτέρως σοβαρών λόγων, καθώς και σε περίπτωση μη ομαλής εκπλήρωσης από πλευράς του αερομεταφορέα των συμβατικών όρων σχετικά με τις υποχρεώσεις δημόσιας υπηρεσίας, μπορεί να ζητηθεί από τον αναθέτοντα λύση της σύμβασης και πριν από την παρέλευση της ανωτέρω προθεσμίας. Η σύμβαση θεωρείται επίσης ότι λύεται αυτοδικαίως στην περίπτωση αναστολής ή ανάκλησης της Άδειας Εκμετάλλευσης ή του Πιστοποιητικού Αερομεταφορέα (AOC) του αναδόχου.

    11. Ο αερομεταφορέας ευθύνεται για την ομαλή εκπλήρωση των όρων της σύμβασης.
    Ο αριθμός των ακυρουμένων πτήσεων για λόγους για τους οποίους ευθύνεται ο αερομεταφορέας δεν μπορεί να υπερβαίνει το 2% του συνολικού ετήσιου αριθμού πτήσεων. Στις περιπτώσεις αυτές μειώνεται αναλόγως το ποσό του οικονομικού αντισταθμίσματος.
    Σε περίπτωση μη τήρησης εν όλω ή εν μέρει των υποχρεώσεων που απορρέουν από τη σύμβαση για λόγους που δεν συνιστούν ανωτέρα βία (πλην της περίπτωσης που ο αριθμός των ακυρουμένων πτήσεων δεν υπερβαίνει το 2% του συνολικού ετήσιου αριθμού πτήσεων, όπως αναφέρεται στο παραπάνω εδάφιο), ο αναθέτων έχει δικαίωμα να επιβάλει τις ακόλουθες μειώσεις οικονομικού αντισταθμίσματος και πρόσθετες κυρώσεις:
    • Σε περίπτωση που οι ακυρωθείσες πτήσεις υπερβούν το 2% του συνολικού προβλεπόμενου ετήσιου αριθμού πτήσεων για κάθε γραμμή, το καταβλητέο (για τις συγκεκριμένες πραγματοποιηθείσες εντός του τριμήνου πτήσεις) οικονομικό αντιστάθμισμα, που οφείλεται για την συγκεκριμένη γραμμή, μειώνεται περαιτέρω κατά ποσό ίσο προς αυτό που θα αναλογούσε σε περίπτωση που οι πτήσεις εκτελούνταν κανονικά.
    • Σε περίπτωση παράβασης που σχετίζεται με τον αριθμό των πράγματι προσφερθεισών εντός του τριμήνου εβδομαδιαίων θέσεων, επιβάλλεται μείωση του αντισταθμίσματος ανάλογη με τον αριθμό των μη προσφερθεισών θέσεων.
    • Σε περίπτωση παράβασης που σχετίζεται με τους προσφερθέντες ναύλους, επιβάλλεται μείωση του αντισταθμίσματος ανάλογη με την διαφορά από τους προβλεπόμενους ναύλους.
    • Σε περίπτωση άλλης πλημμέλειας σχετικά με την εκπλήρωση της σύμβασης επιβάλλεται το προβλεπόμενο από τις αερολιμενικές διατάξεις πρόστιμο.
    • Σε περίπτωση που ο ανάδοχος υποπέσει για τρίτη φορά μέσα στο ίδιο τρίμηνο στην ίδια παράβαση σε κάποια γραμμή, μπορεί να ζητηθεί πέραν των ανωτέρω κυρώσεων, η κατάπτωση μέρους ή ολόκληρης της εγγυητικής επιστολής καλής εκτέλεσης της σύμβασης που αντιστοιχεί στη συγκεκριμένη γραμμή ως ποινική ρήτρα μετά από έγγραφη ενημέρωση της ΥΠΑ προς τον ανάδοχο και εφ’ όσον ο ανάδοχος δεν προσκομίσει επαρκείς αποδείξεις για την μη υπαιτιότητά του. Για την επιβολή των ποινών του παρόντος εδαφίου λαμβάνεται υπόψη η βαρύτητα κάθε διαπιστούμενης πλημμέλειας και εφαρμόζεται η αρχή της αναλογικότητας.
    Ο αναθέτων δύναται επίσης να απαιτήσει αποζημίωση για τις ζημίες που προκλήθηκαν.

    12. Οι προσφορές πρέπει να αποσταλούν εις τριπλούν ταχυδρομικώς με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής στη διεύθυνση:
    Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
    Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας
    Γενική Διεύθυνση Αερομεταφορών
    Διεύθυνση Αεροπορικής Εκμετάλλευσης, Τμήμα Β΄
    Ταχ.Δ/νση: Βασιλέως Γεωργίου 1, GR - 16604 Ελληνικό.
    ή να παραδοθούν επιτόπου ενώπιον της Επιτροπής διενέργειας του διαγωνισμού που θα συγκροτηθεί με απόφαση του Διοικητή ΥΠΑ με απόδειξη παραλαβής στο Κατάστημα της Κεντρικής Υπηρεσίας της ΥΠΑ.
    Καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών είναι η 12η μεσημβρινή της 61ης ημέρας μετά την ημερομηνία δημοσίευσης της ανακοίνωσης της παρούσας πρόσκλησης υποβολής προσφορών στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σε περίπτωση ταχυδρομικής αποστολής των προσφορών, η παραλαβή τους - όπως αποδεικνύεται από τη σχετική απόδειξη παραλαβής - πρέπει να έχει γίνει εντός της προαναφερθείσας ημερομηνίας και ώρας.

    13. Η παρούσα πρόσκληση ισχύει υπό την προϋπόθεση ότι έως τις 30 Νοεμβρίου 2011 κανένας κοινοτικός αερομεταφορέας δεν έχει εκδηλώσει εγγράφως την πρόθεσή του (υποβάλλοντας στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και το σχετικό πρόγραμμα πτήσεων) για την εκτέλεση από την 1η Απριλίου 2012 τακτικών αεροπορικών πτήσεων σε μία ή περισσότερες από τις παραπάνω αναφερόμενες γραμμές, σύμφωνα με τις επιβληθείσες υποχρεώσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας και χωρίς να λάβει οικονομικό αντιστάθμισμα.
    Σε κάθε περίπτωση η πρόσκληση υποβολής προσφορών θα εξακολουθήσει να ισχύει για τις γραμμές για τις οποίες κανένας αερομεταφορέας δεν έχει εκδηλώσει κατά τα ανωτέρω ενδιαφέρον έως τις 30 Νοεμβρίου 2011 με τους ανωτέρω όρους.


    O ΥΠΟΥΡΓΟΣ
    ΓΙΑΝΝΗΣ Ν. ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ



    Κοινοποίηση
    - Γρ. κ. Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων

    Εσωτερική Διανομή:
    - Γρ. Δ/ΥΠΑ
    - Γρ. Υ/ΥΠΑ
    - ΓΔΑΜ Ακριβές Αντίγραφο
    - Δ1/Β Ο Προϊστάμενος
    Κεντρικής Γραμματείας






    Σημείωση:
    Καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών είναι η 4η Ιανουαρίου 2012.

  • Σύνδεσμος σχολίου ΜΙΚΕΣ Β. ΡΗΓΑΣ δημοσιεύθηκε από ΜΙΚΕΣ Β. ΡΗΓΑΣ

    Να δωσουμε συγχαρητηρια και να αρχισουμε τους διθυραμβικους γιατι αυτοι που παιρνουν τους ψηφους της Καλυμνου κανουν την δουλεια τους;
    Δεν ενδιαφερθηκε κανενας αλλος για αυτο; Μονο ο κ. Νικητιαδης; Οι προσπαθειες αλλων φορεων του νησιου(οπως ανεφερε ο κ. Διαμαντης στο Αιγαιο) δεν επαιξαν ρολο;

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει όλα τα πεδία με το (*). Η Αργώ της Καλύμνου διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων πριν την ανάρτησή τους. Τα ανάρμοστα και προσβλητικά σχόλια δεν θα δημοσιεύονται.

Η Αργώ της Καλύμνου - καθημερινή ηλεκτρονική ενημέρωση

Top Desktop version