Δεν ξέρω αν την ξεχωρίζετε κάπου την Ελλάδα...
Είναι η δεύτερη από το τέλος στον πίνακα σε σχέση με την αγοραστική δύναμη των πολιτών.
Συκγεκριμένα, η Ελλάδα βρίσκεται στην προτελευταία θέση (-33%), ακολουθούμενη μόνο από τη Βουλγαρία. (ΑΠΕ ΜΠΕ)
Αγοραστική δύναμη, μια έννοια που έπαιξε πάρα πολύ σε προεκλογικές περιόδους άλλων Ευρωπαϊκών χωρών, όπως πχ η Γαλλία, κατά τη διάρκεια των οποίων οι δημοσιογράφοι απαιτούσαν από τους υποψήφιους πολιτικούς εκπροσώπους, να καταθέσουν συγκεκριμένα μέτρα για την αντιμετώπισή της .
Φυσικά εμείς εδώ στην Ελλάδα την προεκλογική περίοδο, στον δημόσιο διάλογο, ασχολούμασταν με άλλα θέματα ζωτικής σημασίας, όπως πχ με το ποιός είναι πιο χαριτωμένος στο τίκ τοκ.
Ο κάθε λαός με τις έννοιες του...
Α.Τ.