Logo
Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Νομιμότητα στα λεωφορεία – Πρόβλημα στην ΑΝΕΚ

Ο κ. δήμαρχος  μίλησε στην ΑΡΓΩ για σοβαρό πρόβλημα ρευστότητας στην ΑΝΕΚ

και για  τη νομιμότητα των λεωφορείων  της δημ. συγκοινωνίας.

Στο δημοτικό συμβούλιο της 26/1/15 ο πρόεδρος της ΑΝΕΚ κ. Γ. Διαμαντής υπέβαλε αίτημα επιχορήγησης της εταιρίας με… 10.000€, για να δώσει ως προκαταβολή στην εταιρία στην οποία ανέθεσε η προηγούμενη διοίκησης της ΑΝΕΚ να επιδιορθώσει τις μηχανές του ταχύπλοου Kalymnos Dolphin.  Το να ζητά 10.000€ η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρία του Δήμου (ΑΝΕΚ), η οποία φερόταν ως υγιής εταιρία και με απόθεμα στα ταμεία της, αιφνιδίασε το σώμα.

Για περισσότερες διευκρινίσεις επί του θέματος ο κ. Γαλουζής είχε προαναγγείλει για τις 28/1/15, την παρουσία του στο ΑΓΑΙΟ TV. Προηγουμένως όμως, το μεσημέρι της ίδιας ημέρας, η ΑΡΓΩ ζήτησε από τον κ. δήμαρχο να προβεί σε δηλώσεις  και  στην κάμερά μας, για να ενημερωθεί ο Καλυμνιακός λαός και  μέσα από την ΑΡΓΩ (με κείμενο και βίντεο.

ΑΝΕΚ» 1

Άδεια τα ταμεία

Ο κ. Γαλουζής μίλησε για εντελώς άδεια τα ταμεία της ΑΝΕΚ, στο βαθμό που δεν μπορούσε να διαθέσει ούτε 10.000€. Αναμένει κάποια έσοδα, αλλά τα μόνα ορατά είναι η επιχορήγηση των δρομολογίων του Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ , μηνός Ιανουαρίου. Όμως αυτή τη στιγμή χρωστάει 350.000€. Τα πληρώματα των πλοίων μένει απλήρωτα 2 μήνες τώρα.

Επισήμανε δε και το εξής παράδοξο: Η ΑΝΕΚ, ενώ στη σύμπραξη με την ιδιωτική εταιρία «Τηλιακός» (με τα ταχύπλοα), η ιδιωτική εταιρία σημειώνει σοβαρά κέρδη κάθε μήνα, , η ΑΝΕΚ κάθε μήνα «μπαίνει μέσα» πάνω από  8.000€.  

ΑΝΕΚ 2

60.000€ στις διαφημίσεις

Ο κ. Γαλουζής θα ερευνήσει τη διακίνηση εσόδων-εξόδων, για να βρει από πού και πώς η ΑΝΕΚ βγαίνει  από αυτή τη σύμπραξη με λιγότερα κέρδη  . Με την πρώτη όμως έρευνα που έριξε, βρήκε ότι η ΑΝΕΚ είχε διαθέσει 60.000€ για προβολή και διαφήμιση.  Ο κατάλογος των πληρωμένων διαφημίσεων περιλαμβάνει τηλεοπτικά κανάλια και εφημερίδες της Καλύμνου και της  Κω, ενώ ένα κανάλι της Καλύμνου πήρε 40.000€. Η απόφαση του κ. δημάρχου και του προέδρου της ΑΝΕΚ είναι να σταματήσουν άμεσα αυτή την αφαίμαξη της ΑΝΕΚ.

Δημοτική Συγκοινωνία

Πριν μας ανακοινώσει ο κ. δήμαρχος το πρόβλημα της ΑΝΕΚ,  αναφέρθηκε στα λεωφορεία της  Δημοτικής Συγκοινωνίας για να τονίσει τα εξής:

1.   Το λεωφορείο για το οποίο σήκωσαν θόρυβο  οι αντιπολιτεύσεις των κ. Γ. Μαστροκούκου και Δ. Διακομιχάλη, ήδη έχει τακτοποιηθεί πλήρως με όλα του τα χαρτιά. Επομένως, ο θόρυβος ήταν για τη δημιουργία εντυπώσεων  2 ημερών.  Το λεωφορείο απέκτησε πινακίδες ως δημοτικό λεωφορείο (είχε πινακίδες  από Αθήνα),  πέρασε από ΚΤΕΟ,  είναι και ασφαλισμένο.

2.   Όλα τα οχήματα του Δήμου (λεωφορεία, καθαριότητας, ΔΕΥΑΚ κ.α.) για πρώτη φορά πέρασαν από ΚΤΕΟ και ασφαλίστηκαν.  Η προηγούμενη δημ. Αρχή πλήρωνε ασφάλειες για τα ακινητοποιημένα οχήματα του Δήμου, λόγω σοβαρών βλαβών.  «Και μερικά ήταν και διπλο-ασφαλισμένα»», τόνισε ο κ. δήμαρχος.

3.   Σήμερα κυκλοφορούν 3 λεωφορεία του Δήμου.  Μες στη βδομάδα έρχεται από  Αθήνα 4ο λεωφορείο που πέρασε από επιδιόρθωση και ΚΤΕΟ. Σύντομα θα καταφθάσει την Κάλυμνο το 5ο λεωφορείο, που ήταν εγκαταλειμμένο στα χωρά… της Κω, έξω από συνεργείο. Άμεσα  θα επιδιορθωθεί και το 6ο λεωφορείο που βρίσκεται στο «νεκροταφείο δημοτικών οχημάτων».

4.   Ο Δήμος ξεκίνησε τις διαδικασίες ώστε η Δημοτική Συγκοινωνία να γίνει εταιρία και να εκτελεί νόμιμα το συγκοινωνιακό της έργο. Τόσες δεκαετίες πέρασαν, υπογράμμισε, και  δημαρχία δε νομιμοποίησε τη Δημοτική Συγκοινωνία.     

Τελευταία τροποποίηση στις
Σακελλάρης Ν. Τρικοίλης  argokalymnou@gmail.com

Πολυμέσα

Argo Kalymnos