Η Αργώ της Καλύμνου - Καθημερινή ηλεκτρονική ενημέρωση για την Κάλυμνο και τα γύρω νησιά

Switch to desktop Register Login

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

ΝΕΟΣ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ – ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΑ Κύριο

Αποστέλλεται στις προσεχής ημέρες στην Βουλή για ψήφιση ο νέος επενδυτικός νόμος.

Στόχος του Νομοσχεδίου «Διαμόρφωση Φιλικού Αναπτυξιακού  Περιβάλλοντος για τις Στρατηγικές και Ιδιωτικές Επενδύσεις», που κατατέθηκε σήμερα προς ψήφιση στη Βουλή, είναι να διατηρήσει τα θετικά στοιχεία του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου και να θεραπεύσει τις αδυναμίες και δυσλειτουργίες του.

Στο σχέδιο νόμου περιλαμβάνεται και ο νέος Επενδυτικός Νόμος που ενσωματώνει τροποποιήσεις. Στο πλαίσιο της διοικητικής ανασυγκρότησης συστήνεται η Γενική Γραμματεία Στρατηγικών και Ιδιωτικών Επενδύσεων, στην οποία θα συγκεντρωθεί το σύνολο των αρμοδιοτήτων, των σχετικών με τις στρατηγικές και ιδιωτικές επενδύσεις με σκοπό την παραγωγή, υλοποίηση και συντονισμό ενιαίας επενδυτικής – αναπτυξιακής πολιτικής, την απλούστευση των αδειοδοτικών διαδικασιών και την επιτάχυνση των επωφελών για τη χώρα επενδύσεων.

Ποιες αλλαγές φέρνει ο νέος Επενδυτικός Νόμος

Με το νομοσχέδιο αυτό επιχειρείται ο εκσυγχρονισμός και η βελτίωση του θεσμικού πλαισίου ιδιωτικών επενδύσεων, που υπάγονται σε επενδυτικούς νόμους. Στο πλαίσιο αυτό:

1.            Εισάγονται διατάξεις που αναμένεται να ενισχύσουν τη ρευστότητα των επενδυτών, δια της προκαταβολής έως και του συνολικού ποσού επιδότησης, κατά την έναρξη της επένδυσης, δια της κατάθεσης εγγυητικής επιστολής, προς διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος.

2.            Καταργείται ο χρονικός περιορισμός υποβολής επενδυτικών σχεδίων, κάθε Απρίλιο και Οκτώβριο και παρέχεται δυνατότητα υποβολής επενδυτικών σχεδίων καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Υδατοδρόμια-Υδροπλάνα

Επίσης, με το νομοσχέδιο επιχειρείται να δοθεί μία μόνιμη λύση ως προς την ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση υδατοδρομίων, έτσι ώστε, εφόσον υπάρξουν ενδιαφερόμενοι πάροχοι τέτοιου είδους μεταφορών, να μπορούν να προχωρήσουν απρόσκοπτα στην ανάπτυξη της δραστηριότητας. Συγκεκριμένα, τα οφέλη που μπορούν να προκύψουν από ένα ενιαίο, ολοκληρωμένο και συνεκτικό νομοθετικό πλαίσιο για την ίδρυση και εκμετάλλευση υδατοδρομίων είναι η προσέλκυση επενδύσεων σε αυτόν τον κλάδο, η ανάπτυξη της δραστηριότητας των αερομεταφορών τέτοιου τύπου, η τόνωση του τουρισμού, ειδικά στις νησιωτικές περιοχές που δεν είναι ευκόλως προσβάσιμες, η ανάπτυξη της περιφέρειας, η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και φυσικά η βελτίωση υπηρεσιών μεταφοράς όπου αναπτυχθούν υδατοδρόμια.

Με τις προτεινόμενες διατάξεις επιτρέπεται η δημιουργία υδατοδρομίου από δημόσιο ή ιδιωτικό φορέα, εφόσον τηρούνται συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Επιχειρείται η θεσμοθέτηση μίας σαφούς και χρονικά οριοθετημένης διαδικασίας αδειοδότησης. Συγκεκριμένα, ορίζεται μία Διεύθυνση του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ως κύρια αρμόδια να παραλάβει την αίτηση και τον τεχνικό φάκελο του ενδιαφερόμενου και να λάβει σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα τις απαραίτητες εγκρίσεις από συναρμόδιους φορείς και υπηρεσίες.

ΠΟΛΥΜΝΙΑ Γ ΡΟΥΣΣΟΥ

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΦΟΡΕΩΝ-ΠΟΛΙΤΩΝ

1 σχόλιο

  • Σύνδεσμος σχολίου Ιωάννης Ν. Πατέλλης δημοσιεύθηκε από Ιωάννης Ν. Πατέλλης

    Ο νόμος γιά τα υδατοδρόμια παρ´ όλον που ήρθε για διαβούλευση καί στο παρελθόν δεν ολοκληρώθηκε από ολιγωρία των πολιτικών και φόβο ανάληψης πολιτικού κόστους. 4 χρόνια προσπάθησα να ενεργοποιήσω τους δημοτικούς άρχοντες της Καλύμνου να αναλάβουν πρωτοβουλία καί να απαιτήσουν την ολοκλήρωση του νομοθετικού πλαισίου γιά τα υδατοδρόμια, χωρίς την παραμικρή ανταπόκριση καί ενδιαφέρον..έφθασα στο σημείο να θεωρούμαι γραφικός γιά την επιμονή μου καί τις ενοχλήσεις μου προς τους δημοτικούς άρχοντες..Αναγκαστικά βλέπουν τώρα τα υδροπλάνα σαν εργαλείο ανάπτυξης οι πολιτικοί καί σπεύδουν να ολοκληρώσουν τον νόμο, πράγμα που δεν έκαναν γιά 9 ολόκληρα χρόνια. Τα υδροπλάνα δούλεψαν στο Ιόνιο γιά 4 χρόνια χωρίς σταθερό νομοθετικό πλαίσιο παρά μόνον με ΚΥΑ ( κοινές Υπουργικές αποφάσεις ) συνεχώς μεταβαλλόμενες καί επιχειρηματικά ασύμφορες. 25.000.000 επενδύθηκαν από Έλληνες καί ξένους επενδυτές χωρίς αποτέλεσμα, παρ´όλον που το καλοκαίρι του 2008 εκτελέστηκαν με απόλυτη αξιοπιστία καί ασφάλεια πάνω από 1350 πτήσεις μεταφέροντας πάνω από 15000 ενθουσιασμένους από την εμπειρεία επιβάτες. Ο Καλύμνιος την καταγωγή Μιχάλης Πατέλλης έχει υποβάλει επενδυτικό πλάνο για ανάπτυξη υδατοδρομίων σε όλη την Ελλάδα με μία κεντρική βάση στο Φάληρο.

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει όλα τα πεδία με το (*). Η Αργώ της Καλύμνου διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων πριν την ανάρτησή τους. Τα ανάρμοστα και προσβλητικά σχόλια δεν θα δημοσιεύονται.

Argo Kalymnos

Top Desktop version