Logo
Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Από τον υφυπ. Γ. Νικητιάδη πρωτοπόρες ιδέες για ανάπτυξη Κύριο

«Αδαπάνως διά το Δημόσιον», όπως λέγαμε παλιά, ο υφυπουργός Τουρισμού κ. Γ. Νικητιάδης εμπνεύστηκε, σχεδίασε και έθεσε σε εφαρμογή μια πρωτοπόρο ιδέα για την ανάπτυξη του τουρισμού στη χώρα μας.

Στη σημερινή Ελλάδα της γενικής πτώχευσης (οικονομικής, πολιτικής κλπ.) ο τουρισμός αποτελεί πια τη μόνη ελπίδα και σανίδα σωτηρίας που μας απόμεινε χωρίς να υπόκειται σε… «γερμανικό έλεγχο». Αλλά για να πιάσεις αυτή τη σανίδα πρέπει να έχεις μάτια ανοιχτά και μυαλό σε εγρήγορση. Να είσαι πολιτικός με διορατικότητα και πρακτικότητα. Αυτό μας «διδάσκει», έμμεσα, ο κ. Νικητιάδης με το παρακάτω δελτίο τύπου.

Εμείς, ως κάτοικοι και πολίτες ενός νησιού που μαραζώνει στην υπανάπτυξη και το μίζερο κλίμα της μισαλλοδοξίας, θέλουμε να τονίσουμε είναι ότι πολιτικοί της δημιουργίας και της προσφοράς προς την πατρίδα και το έθνος είναι αυτοί που διαθέτουν τις ικανότητές τους μόνο στην υπηρεσία της πατρίδας. Ενα αυτό.

Ενα δεύτερο ζήτημα είναι ότι στην Αμερική, καθώς λένε, οι καλές ιδέες χρυσοπληρώνονται. Οι ιδέες, προφανώς, που προσφέρουν καινοτομίες για οικονομική ανάπτυξη - όχι εξυπνάδες του αέρα για εξαπάτηση των πολιτών και απηνή εξόντωση των «αντιπάλων». Και ο Νικητιάδης τρέχει «μαραθωνοδρόμος» για την πατρίδα. Να επαναλάβουμε μια παλιά μας κρίση: Ο κ. Νικητιάδης πιάνει πάντα την πολιτική στην ουσία της.

(Και να εξηγούμαστε: δεν ανήκουμε σε κανένα κλαμπ θαυμαστών ή συνεργατών ούτε του κ. Νικητιάδη ούτε κανενός άλλου πολιτικού).

Αλλά στην Κάλυμνο μείναμε πολύ πίσω όχι μόνο αναπτυξιακά αλλά και πολιτικά – το ένα φέρνει το άλλο. Η δήθεν πολιτική «λεβεντιά» προς την κυβέρνηση ή κάποιους «φίλους» υπουργούς με την τζάμπα μαγκιά του τύπου: «δώσε τόσα, γιατί είμαστε νησί με ειδικές ανάγκες», είναι για πολιτικούς με ειδικές ανάγκες. Το τεντωμένο το χέρι της «τσαμπουκαλίδικης επαιτείας» δεν αποτελεί πολιτική. Χρειαζόμαστε κατεπειγόντως πολιτική με καινοτόμες ιδέες. 

***

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

23.11.2011

                                                ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η πρωτοβουλία του υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γιώργου Νικητιάδη για την προβολή του ελληνικού τουρισμού στους χώρους 4.500 εστιατορίων στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, την οποία ανέλαβε να προωθήσει η «Συμμαχία για την Ελλάδα», παρουσιάστηκε σήμερα σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο της Ακρόπολης.

Σύμφωνα με την πρωτοβουλία, η αλυσίδα των εστιατορίων, που είναι ιδιοκτησία ελλήνων ομογενών, θα τυπώσει ιδία δαπάνη επτά εκατομμύρια αντίτυπα έργων ελλήνων ζωγράφων σε σουπλά, τα οποία θα τοποθετηθούν στα τραπέζια των εστιατορίων τους.

Η αρχή θα γίνει από τον επόμενο μήνα, με 2 εκατομμύρια σουπλά στα εστιατόρια που εδρεύουν στις περιοχές New Jersey, New York, Connecticut, North&South Carolina, Maryland. Τα έργα, σαράντα συνολικά, τα οποία θα αναπαραχθούν , φιλοτεχνήθηκαν από είκοσι έλληνες ζωγράφους.

Ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γ. Νικητιάδης, που είχε την ιδέα, ευχαρίστησε τους δημιουργούς επισημαίνοντας τα τεράστια οφέλη για τον ελληνικό τουρισμό, με μηδενικό κόστος , που θα έχει η υλοποίησή της συγκεκριμένης προωθητικής ενέργειας, αφού οι επισκέπτες στη διάρκεια της εστίασης θα γίνονται δέκτες μηνυμάτων για την τουριστική Ελλάδα , που θα τους καλούν να επισκεφτούν την χώρα μας για τις διακοπές τους.

Ο κ. Νικητιάδης, ανέφερε, ότι εξετάζονται και άλλες ανάλογες προωθητικές ενέργειες για τον ελληνικό τουρισμό. Ειδικότερα επισήμανε, ότι συζητείται η επικόλληση  ειδικού σήματος για τον ελληνικό τουρισμό στις βιτρίνες των ελληνικών εστιατορίων, να τυπωθούν εικόνες  και το λογότυπο του  ελληνικού τουρισμού σε εκατομμύρια πλαστικά κύπελλα, η διοργάνωση εβδομάδας ελληνικής γαστρονομίας σε πολιτείες των ΗΠΑ, καθώς και ανάλογες προωθητικές ενέργειες στη Γερμανία.

Ο κ. Νικητιάδης, ευχαρίστησε τους δημιουργούς των έργων, πολλοί από τους οποίους παρευρέθησαν στη σημερινή εκδήλωση, τους εκπροσώπους της  Συμμαχίας για την Ελλάδα, για την συμμετοχή τους σε άλλη μία πρωτοβουλία για την προβολή του ελληνικού τουρισμού.

Ιδιαίτερη αναφορά για την συνδρομή τους στην υλοποίηση της πρωτοβουλίας, έκανε ο κ. Νικητιάδης, στο πρόεδρο των Pan Gregorian κ. Γιώργο Σιαμπουλή και τoν διευθύνοντα σύμβουλο κ. Ιωάννη Σακελλάρη. Επίσης εξήρε την προσπάθεια προβολής του ελληνικού τουρισμού στην Αμερική, την οποία κάνει ο κ. Απόστολος Ζουπανιώτης με το Greek News, τον κ. Καστανά με το Εθνικό Τηλεοπτικό Δίκτυο, τον Εθνικό Κήρυκα καθώς και όλα τα άλλα ομογενειακά μέσα ενημέρωσης.

Σακελλάρης Ν. Τρικοίλης   info@argokalymnos.gr

1 σχόλιο

Η Αργώ της Καλύμνου - καθημερινή ηλεκτρονική ενημέρωση