Logo
Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Το κόστος επισκευής του πλοίου «Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ» Κύριο

Ο δήμαρχος κ. Δ. Διακομιχάλης, το πρωί της 23ης.3.2021, προέβει σε δημόσια

ανακοίνωση, στο δημοτικό μέγαρο και ενώπιον των τοπικών ΜΜΕ, για το κόστος επισκευής του πλοίου της ΑΝΕΚ «Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ».

Στη συνέχεια ακολούθησε διαδικτυακή σύνδεση με τον τεχνικό σύμβουλο της ΑΝΕΚ, κ. Θωμά Σκριβάνο, τον οποίο και παρέδωσε στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων.

Ο κ. δήμαρχος, ως κύριος μέτοχος της εταιρίας, ανέλαβε την παρουσίαση των στοιχείων του κόστους της επισκευής του πλοίου, έχοντας δίπλα του στο πόντιουμ (χωρίς δικαίωμα παρέμβασης), τον νυν πρόεδρο της ΑΝΕΚ, κ. Γ. Θανάτση (αριστερά του), και τον προηγούμενο πρόεδρο, επί δημαρχίας κ. Γ. Γαλουζή, κ. Ιω. Διαμαντή.

Ο κ. Διακομιχάλης, εκτός από τα τεχνικά στοιχεία της επισκευής, παρουσίασε και πίνακα (ένθετη φωτο) με το χρονολόγιο του κόστους των επισκευών από το 2003 έως της σήμερον. Συγκεκριμένα, επί διοικήσεως του αειμνήστου Δρ. Πουγούνια: έως 2011, Μιχ. Λελέκη: έως 2013, Γ. Θανάτση: έως 2020, Γ. Διαμαντή: έως 2021, και η τελευταία με πρόεδρο της ΑΝΕΚ τον κ. Γ. Θανάτση. Τον πίνακα των επισκευών το έδωσε ο κ. δήμαρχος στα ΜΜΕ για δημοσίευση, ώστε να ενημερωθούν οι πολίτες, με πρώτους τους μετόχους της εταιρίας, πάνω στα διαχειριστικά των επισκευών της ΑΝΕΚ.

Το κόστος των επισκευών στο πλοίο, μηχανές κ.λπ., ανήλθε στο ύψος των 375.000€, ενώ η διερεύνηση της αγοράς καινούριων μηχανών απάντησε 220.000€.

Η συνέντευξη με τις ερωτήσεις προς τον τεχνικό σύμβουλο της ΑΝΕΚ, κ. Θ. Σκριβάνο δεν έδωσε κάτι χρήσιμο, καθώς οι ερωτήσεις έγιναν μέσα σε κλίμα οχλαγωγίας και τριβών, με σαφέστατες αντιπολιτευτικές στοχεύσεις και μεταφορά της συνέντευξης σε «αλώνια» αναμέτρησης με τη δημοτική Αρχή.

Από το μέρος της εφημερίδας μας, υποβλήθηκε μία ερώτηση, ενώ δεύτερη δεν κατέστη δυνατό να υποβληθεί. Η ερώτησή μας είχε ως εξής:

«Κύριε Σκριβάνο, η αναφοράς σας στο ΠΔ 104/2016, το οποίο,  όπως είπατε, ακολουθήσατε για τις επισκευές, έχει και το εξής κρίσιμο σημείο: Τα πλοία για ταξίδια, π.χ. από την Κάλυμνο μέχρι τον Πειραιά, όπως και από την Κάλυμνο προς άλλα νησιά έχουν ανώτατο όριο ηλικίας τα 30 χρόνια, ενώ για τα ταξίδια από ηπειρωτικό λιμάνι προς άλλο ηπειρωτικό έχουν ανώτατο όριο ηλικίας τα 35 χρόνια. Όμως το Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ είναι ήδη 33 ετών, ξεπέρασε τα όρια του. Επομένως πώς ταξιδεύει, πώς θεωρείται αξιόπλοο;

Αλλά, ακόμη κι αν το πάτε μέχρι τα 35 χρόνια ως αξιόπλοο για πιο μεγάλα ταξίδια, παρά την ηλικία του, η επισκευή αυτή είναι μόνο για 2 ακόμη χρόνια ζωής».

Ο κ. Σκριβάνος απάντησε ότι ένα ηλικιωμένο πλοίο αξιολογείται  κάθε χρόνο και, αν κρίνεται αξιόπλοο, παίρνει την άδεια δρομολογίων και παρακολουθείται καθ’ όλο του το ταξίδι, από την στιγμή του φεύγει από την Κάλυμνο, μέχρι την επιστροφή του – με «δυναμική υποστήριξη, κατά την ισχύουσα ορολογία.

(Αυτή ήταν η πρόταση των εφοπλιστών προς την κυβέρνηση…, σχετική νομοθεσία δεν βρήκαμε).

Τελευταία τροποποίηση στις
Σακελλάρης Ν. Τρικοίλης  argokalymnou@gmail.com

Πολυμέσα

Argo Kalymnos