Η Αργώ της Καλύμνου - Καθημερινή ηλεκτρονική ενημέρωση για την Κάλυμνο και τα γύρω νησιά

Switch to desktop

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Συγκλονιστική η συνέντευξη τύπου της ΑΝΕΚ (7 vd) Κύριο

Μεγάλη και επικίνδυνη η βλάβη στη μηχανή του Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ, η οποία, ούτε λίγο ούτε πολύ,

κινδύνευε με έκρηξη! Μόλις που μόλις πρόλαβε το πλοίο να πάει στη δεξαμενή για επιδιόρθωση της μηχανής.

Δεν πιστεύαμε στ’ αυτιά μας με τα όσα ακούσαμε στη συνέντευξη που παραχώρησε στα ΜΜΕ ο πρόεδρος της ΑΝΕΚ κ. Γιάννης Διαμαντής, το μεσημέρι του Σαββάτου 7.5.16, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δ.Σ. στο Πνευματικό Κέντρο. Μαζί με τον κ. Διαμαντή ήταν ο δήμαρχος κ. Γιάννη Γαλουζής και παρουσίασαν το θέμα της επισκευής του Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ οι κ. κ. Σκριβάνος Θωμάς, τεχνικός σύμβουλος της ΑΝΕΚ, Αλιφραγκής Κων/νος, υπεύθυνος μηχανικό του συνεργείου επισκευής, και ο κ. Σαρούκος Σακελλάρης, Α΄ μηχανικός του Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ. (φωτο: από δεξιά, Γαλουζής, Διαμαντής, Σκριβάνος)

Ο κ. Θ. Σκριβάνος μίλησε για την επιλογή της εταιρίας GMS, στην οποία ανέθεσαν την επισκευή των μηχανών του πλοίου και επικεφαλής του συνεργείου ήταν ο κ. Κ.  Αλιφραγκής. Ο κ. Σ. Σαρούκος, ο οποίος ήταν μηχανικός του πλοίου κατά την αφαίρεση των παλιών μηχανών την τοποθέτηση των νέων, με μια και μόνο φράση έδωσε όλη την φοβερή κατάσταση του πλοίου: «Είμαστε  τυχεροί που πήγαμε γεροί πάνω, που πήγαμε με γερές μηχανές» (τελευταίο βίντεο από τα 7)

Αποκαλύψεις  

Αναλυτικός, με στοιχεία και φωτογραφικό υλικό σε οθόνη προβολής ήταν ο υπεύθυνος του συνεργείου επισκευής κ. Αλιφραγκής (παραθέτουμε 4 βίντεο από την ενημερωτική ομιλία  του). Παρουσίασε συγκλονιστικά στοιχεία με τη χρήση υπολογιστή και οθόνης προβολής.  Ήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής της συνέντευξης, η οποία ξεπέρασε τις 3.   

Για την αντικειμενική και  έγκυρη ενημέρωση, με υλικό από την πηγή, προβάλλουμε 7 βίντεο και περιοριζόμαστε σε επιγραμματική αναφορά των στοιχείων που και έκαναν συγκλονιστικές αποκαλύψεις:

1.    Λάθος η αγορά αυτής της μηχανής. Παρουσίασε επικίνδυνες βλάβες και έφτασε

       λίγο   πριν την έκρηξη.

2.    Η μηχανή που αγοράστηκε το 2009 ήταν κινέζικη και παρουσιάστηκε

       ως γερμανική.

3.    Η μηχανή, σύμφωνα με τα πιστοποιητικά της, ήταν ανακατασκευασμένη και  

       πουλήθηκε  ως καινούρια. Ακούστηκε από το… ακροατήριο: «ως νέα».      

       Διά του λόγου το αληθές  (α) ο κ. Αλιφραγκής πρόβαλε φωτογραφία με ανάγλυφα

       τα στοιχεία της μηχανής στα κινέζικα, και   (β) ο κ. Διαμαντής με τον κ. Σκριβάνο    

       παρουσίασαν το κινέζικο πιστοποιητικό της μηχανής, το οποίο όπως είπε, ο κ.

       Σκριβάνος βρίσκεται μες στο φάκελο της μηχανής. Είχαν παντρευτεί γερμανικά με

       κινέζικα εξαρτήματα δεν είχε σφιχτεί και αυτό είχε ως συνέπεια να προκληθεί

        μεγάλη ζημιά.

4.    Δεν ταίριαζαν απόλυτα η προπέλα με την μηχανή και επιλέχθηκε ως λύση η

       διαβάθμισης της μηχανής, δηλ. μετατροπή της προς τα κάτω. Αυτό όμως

       δημιουργούσε ρύπανση από την κακή λειτουργία της μηχανής.

5.    Μες στη μηχανή βρέθηκε μεταλλικό θραύσμα. Αυτό προήλθε είτε από αστοχία

       υλικού είτε από την κακή σύσφιξη. Αν  κάποια στιγμή έπεφτε στα γρανάζια και τα

        μπλοκάριζε, θα είχε εκραγεί η μηχανή.

6.    Το πετρέλαιο ήταν κακής ποιότητας, προκαλούσε σοβαρά προβλήματα, ενώ ήταν

       ορατός και ο κίνδυνος να εκραγεί η μηχανή από υπερθέρμανση.

Οι αναφορές του κ. Αλιφραγκή σε κινέζικη μηχανή, σπασμένο μεταλλικό κομμάτι μες στη μηχανή, πετρέλαιο κακής ποιότητας κ.λπ. προκάλεσαν ζωηρή αίσθηση στο ακροατήριο, στο οποίο, εκτός από τους δημοσιογράφους, υπήρχαν πολιτικά πρόσωπα τριών παρατάξεων, της δημ. αρχής του κ. Γ. Γαλουζή, της αξ. αντ/τευσης του κ. Γ. Μαστροκούκου (που διαδέχτηκε τον πρώην δήμαρχο κ. Γ. Ρούσσο), και της α΄ ελ. αντ/τευσης του τέως δημάρχου κ. Δ. Διακομιχάλη (ο ίδιος απουσίαζε).

Οικονομικά στοιχεία

Ο δήμαρχος κ. Γαλουζής απαντώντας σε ερώτηση για το κόστος της επισκευής, ανέγνωσε τον πίνακα όλων των ανά διετία επισκευών που γνώρισε το Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ με την αντίστοιχη δαπάνη: 2003: 154.000€ (δεν αναφέρω τις «ουρές» των ποσών), 2005: 254.000€ (για αναβάθμιση – χωρίς διευκρινίσεις),  2007: 196.000€,  2009: 848.000,  για τις μηχανές ανακατασκευασμένες 2011: 185.000€,   2013: 199.000€,  2015: 214.000 και η περί ης ο λόγος 2016: 250.000.

Ο πρόεδρος της ΑΝΕΚ, κ. Γ. Διαμαντής κατάγγειλε τη διοίκηση επί δημαρχίας Γ. Ρούσσου, ότι την επισκευή (κάποιου) άξονα είχε διαθέσει το ποσό των 30.000€, ενώ για την ίδια ακριβώς επιδιόρθωση αυτός πλήρωσε 14.000€.

Οι εντάσεις και η επικινδυνότητα

Μετά την παρουσίαση του όλου θέματος της επισκευής των μηχανών, οι τεχνικοί και κυρίως ο κ. Αλιφραγκής, δέχτηκε βροχή (επιτιμητικών…) ερωτήσεων, με κορύφωση τον κατάλογο ερωτήσεων του κ. Γ. Μαστροκούκου.

Πέρα από τις εντυπώσεις και εντάσεις η ουσία του θέματος είναι ότι ακούστηκαν συγκλονιστικές αποκαλύψεις σε βαθμό ακραίας… επικινδυνότητας. 

Τελευταία τροποποίηση στις

Πολυμέσα

1 σχόλιο

  • Σύνδεσμος σχολίου Νικόλας Καραβοκυρος  δημοσιεύθηκε από Νικόλας Καραβοκυρος

    Πολλά λόγια χωρίς ουσία. Ως πλοίαρχος και υπεύθυνος όλων των πιστοποιητικών του εκάστοτε πλοίου γνωρίζω παρά πολύ καλά ότι όλα όσα ελέχθησαν είναι ανούσια. Θέλω να ρωτήσω όλους που είναι τα πιστοποιητικά του Νηογνομωνα που παρακολουθεί το πλοίο που είναι οι τα πιστοποιητικά των διαφόρων επιθεωρήσεων.Κουβεντιάζουμε για επιβατικό πλοίο όχι για βάρκα. Λένε οι υπεύθυνοι των επισκευών ότι οι μηχανή είναι Κινεζική προς τι η απορία. Στη Κίνα δεν κατασκευάζονται πλοία;και μάλιστα πάρα πολύ μεγάλης χωρητικότητας.Τέλος πάντων προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. Εγώ απορώ γιατί όταν Πρόκειται να γηνει μια τέτοια ενημέρωση του κοινού γιατί δεν ρωτούν και κανένα που γνωρίζει έστω και τα άκρως βασικά. Στη Κάλυμνο δεν υπάρχουν Πλοιαρχοι και Πρώτοι μηχανικοί να δώσουν τις γνώσεις των και να φωτίσουν αυτούς οι οποίοι ασχολούνταν με πράγματα για τα οποία δεν έχουν γνώσεις.

    Με τιμή
    Καραβοκυρος Νικόλας
    Πλοίαρχος Ε.Ν

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει όλα τα πεδία με το (*). Η Αργώ της Καλύμνου διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων πριν την ανάρτησή τους. Τα ανάρμοστα και προσβλητικά σχόλια δεν θα δημοσιεύονται.

Η Αργώ της Καλύμνου - καθημερινή ηλεκτρονική ενημέρωση

Top Desktop version