The best bookmaker bet365

Best bookmaker bet365 register

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Γ. Ρούσσος κριτικάρει αυστηρά το δήμαρχο & προτείνει…

Ο πρώην δήμαρχος Καλύμνου κ. Γιώργος Ρούσσος έδωσε συνέντευξη τύπου,

το πρωί της 9ης.10.14, στην οποία παρουσίασε τα, κατά τη γνώμη του, πολύ σοβαρά και κατεπείγοντα θέματα, στα οποία οφείλει ο δήμαρχος κ. Γαλουζής να «τρέξει» γιατί, όπως είπε,  «κάθε λεπτό που περνάει είναι κρίσιμο»

Τα θέματα που παρουσίασε και ανέλυσε σε αδρές γραμμές ο κ. Ρούσσος είναι τα εξής:

1.   Η επίσπευση του ΧΥΤΑ: Προτείνει ολοκλήρωση του έργου εκτός του ΕΣΠΑ και με δημόσια διαβούλευση, για βγει μια συλλογική απόφαση, την οποία θα κληθεί να υλοποιήσει ο Δήμος με διαφάνεια. Για την πρόοδο του έργου, προτείνει την πρόσληψη «διευθυντή έργου».

2.   Χωράφα Φωκίαινας, στο Θεολόγο: Επισήμανε με έμφαση  ότιο κ. Γαλουζής έστειλε επιστολή στο Υπ. Εσωτερικών και αρνείται να του τη δώσει, γιατί δεν του αναγνωρίζει «έννομο συμφέρον».  «Να έρθει μαζί μας ο κ. δήμαρχος» επανέλαβε ο κ. Ρούσσος, και εννοεί την επιτροπή του Αγ. Θεολόγου και τον τέως δήμαρχο κ. Διακομιχάλη, που αποτελούν την ομάδα διεκδίκησης της χωράφας. Ο κ. Ρούσσος είπε ότι τιμά την έννοια της γειτονιάς και η διεκδίκηση της απαλλοτρίωσης είναι γι’ αυτόν, όπως τόνισε, «βαθύς πολιτικός αγώνας».

3.  Ιχθυοκαλλιέργειες:  Τίποτα δεν έγινε.

4.   Δημοτικά έργα Leader Αλιείας:  Υπάρχει έλλειψη ενημέρωσης. Σε κάθε έργο πρέπει να οριστεί «διευθυντής έργου».

  1. 5.  Στέγη υποστηριζόμενης Διαβίωσης ΑΜΕΑ (ενημερωτικά): Έχει συμβάλει ο ίδιος στην προώθηση του έργου. Εκκρεμεί η ένσταση του εργολάβου κ. Κρούσκου και μετά την εκδίκαση της ένστασης, θα αρχίσουν αμέσως οι εργασίες.   
  2. 6.  Διαφάνεια:  Επισημαίνει ότι σημερινή δημ. Αρχή δεν προωθεί τη διαφάνεια.

Κριτική στο Ρούσσο

Συνολικά κρίνοντας την εμφάνιση αυτή του κ. Ρούσσου, πιστεύουμε (και του το είπαμε) ότι ήταν υπερβολικά αυστηρός. Πριν «σαραντώσει» η νέα δημ. Αρχή, της ασκεί πολύ αυστηρή κριτική και προπάντων ελλειμματική, καθώς ούτε καν πληροφόρηση από το Δήμο δε ζήτησε για τα θέματα πάνω στα οποία αναφέρθηκε. Το θεωρούσε περιττό…

Και το σοβαρότερο είναι ότι για τα θέματα που επέλεξε να μιλήσει,  πέρασαν 4 χρόνια δημαρχίας Διακομιχάλη χωρίς να πει λέξη. Επιπλέον,  όλα τα θέματα που έθεσε κρατούσαν από την δική του εποχή. Δεν τα έλυσε εκείνος (για οποιουσδήποτε λόγους), δεν τα έλυσε ο κ. Διακομιχάλης στα 4 χρόνια της Δημαρχίας του, και τώρα στις 40 μέρες του κ. Γαλουζή βγαίνει ανήσυχος και καταγγελτικός.

Το εντυπωσιακό είναι ότι καλεί το νεοεκλεγέντα δήμαρχο της Καλύμνου «να πάει μαζί τους»(!)  Με ποιους; Με (α) την άτυπη ομάδα του (χωρίς ταυτότητα, χωρίς εμφανή πρόσωπα), (β) με την επιτροπή του Αγ. Θεολόγου (αν πει όχι ο κ. Γαλουζής στη συνεργασία αυτή θα είναι «¨εχθρός του λαού;) και (γ) με τον κ. Διακομιχάλη(!).  

Απαιτεί εδώ και τώρα θέλει «δημόσια διαβούλευση», πριν ακόμη να αρχίσει τα πρώτα της βήματα η ένα Δημαρχία –καλός ο θεσμός, αλλά (α) όχι «διά πάσαν νόσον», (β) τώρα τον θυμήθηκε. Και θέλει μέσα από τη δημόσια διαβούλευση να βγουν οι αποφάσεις που θα κληθεί να εφαρμόσει ο κ. Γαλουζής ακολουθώντας το «συνεταιριστικό» πρόγραμμα έργων: ΧΥΤΑ, Χωράφα, Ιχθυοκαλλιέργειες, δημοτικά έργα Leader Αλιείας κ.λπ.).  Δεν είναι δυνατόν να απαιτεί ο κ. Ρούσσος η Κάλυμνος θα υιοθετεί τη νέα του «φιλία» και συνεργασία με τον κ. Διακομιχάλη. Ο λαός έχει κι εκείνος τις δικές του προτιμήσεις.

Για όλα τα έργα έχει δίκιο ο κ. Ρούσσος και καλώς ενδιαφέρεται. Το να αγανακτεί όμως για τα έργα που ούτε ο ίδιος ούτε ο συνεταίρος του έκαμαν, είναι πολύ υπερβολικό.  Και προφανέστατα προδίδει πολιτικές βλέψεις.  Αυτή ήταν και η ερώτησή μας

***

Ο κ. Ρούσσος έστειλε, με e-mail, στην ΑΡΓΩ τα παρακάτω κείμενα

  1. 1.                 Η Ατζέντα των παρεμβάσεων Ρούσσου Γ

 

1.1.             Θέματα επιστολής προς Δήμαρχο

1.2.             ΧΥΤΑ

1.3.             Απαλλοτρίωση περιβολιού Φωκίου στον Αγ. Θεολόγο

1.4.             Ιχθυοκαλλιέργειες

1.5.             Δημοτικά έργα του Leader Αλιείας

1.6.             Σχολή Δυτών Καλύμνου

1.7.             Στέγη Υποστηριζόμενης  Διαβίωσης (ΣΥΔ) Ατόμων με Νοητικά Προβλήματα

 

1.8.             Νέα θέματα

1.8.1.        Διοίκηση-Διαφάνεια

1.8.1.1.  Διαφάνεια – δικαίωμα γνώσης από οποιονδήποτε , οποιουδήποτε εγγράφου εκτός των απόρρητων και των εμπιστευτικών

1.8.1.2.  Κακή και  επιζήμια πρακτική η αποστολή επισήμων εγγράφων του Δήμου από τον Νομικό Σύμβουλο του Δήμου προς άλλες αρχές

1.8.1.3.  Επιζήμια συμπεριφορά ορισμένων στελεχών της Δημοτικής Αρχής

 

1.8.2.        Νέο ΕΣΠΑ-ΣΕΣ

1.8.2.1.  Ιεραρχημένος Κατάλογος έργων και δράσεων για την προγραμματική περίοδο 2014-2020

1.8.2.2.  Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ωρίμανσης φακέλων υποβολής προτάσεων για ένταξη στο νέο ΕΣΠΑ-ΣΕΣ

 

  1. 2.                   Περιληπτική αποτύπωση εξέλιξης και επόμενο βήμα ανά θέμα

2.1.             ΧΥΤΑ

2.1.1.        Υπάρχουν δύο προτάσεις

2.1.1.1.  Πρόταση Διακομιχάλη: Να γίνει νέα ωρίμανση φακέλου και νέα ένταξη του υπολοίπου του έργου στο νέο ΕΣΠΑ

2.1.1.2.  Πρόταση Ρούσσου: Να γίνει συνέχιση του έργου με την υπάρχουσα εργολαβία και χρηματοδότηση εκτός νέου ΕΣΠΑ

2.1.2.        Δεδομένα που δεν πρέπει να αμφισβητηθούν από κανένα

2.1.2.1.  Και οι δύο προτάσεις είναι εφικτές και νόμιμες

2.1.2.2.  Δεν μπορεί να συνεχιστεί η υπάρχουσα εργολαβία εντός του νέου ΕΣΠΑ

2.1.2.3.  Μπορεί να συνεχιστεί η υπάρχουσα εργολαβία εκτός του νέου ΕΣΠΑ

2.1.3.        Κριτική

Έχει καθυστερήσει επικίνδυνα η λήψη σχετικής απόφασης από την δημοτική αρχή και ο αντίστοιχος απαιτούμενος σχεδιασμός υλοποίησης της

 

2.1.4.        Πρόταση επόμενων βημάτων

2.1.4.1.  Να γίνει σύντομη και ουσιαστική δημόσια διαβούλευση με ελεύθερη συζήτηση των δύο προτάσεων ή και άλλων που ίσως κατατεθούν από αλλού , το πολύ για ένα μήνα

2.1.4.2.  Στην συνέχεια να διατυπώσει η Δημοτική Αρχή την τελική της εισήγηση που θα την επικυρώσει μετά από μια τελική συζήτηση το Δ.Σ. πιθανόν εμπλουτίζοντας και βελτιώνοντας την

2.1.4.3.  Να υπάρξει δέσμευση από όλους τους παράγοντες της δημόσιας συζήτησης και σίγουρα από όλες τις δημοτικές παρατάξεις και την Δημοτική Αρχή ότι θα υλοποιηθεί η όποια τελική απόφαση του Δ.Σ. με συνέπεια , πλήρη διαφάνεια και σύντομες διαδικασίες μέσω της εκπόνησης και υλοποίησης ειδικού Business Plan για το συγκεκριμένο έργο με ορισμό υπεύθυνου project manager που μπορεί να είναι πολιτικό ή τεχνοκρατικό στέλεχος του Δήμου ή ιδιώτης με ή χωρίς αμοιβή και με απευθείας αναφορά στον Δήμαρχο και στο Δημοτικό Συμβούλιο.

2.1.4.4.   

2.2.             Απαλλοτρίωση περιβολιού Φωκίου στον Αγ. Θεολόγο

2.2.1.        Ενημέρωση για τις τελευταίες εξελίξεις

2.2.1.1.  Αποστολή επιστολής του Νομικού Συμβούλου του Δήμου στην αρμόδια Υπηρεσία του ΥΠΕΣ.

2.2.1.1.1.                     Κακή και επιζήμια πράξη

2.2.1.1.2.                     Δεν μας δόθηκε με την επίκληση ότι δεν έχω έννομο συμφέρον και μετά από απαράδεκτο διοικητικό χειρισμό. Παρουσίαση-διανομή των σχετικών εγγράφων. Αυστηρή κριτική αδιαφάνειας

2.2.1.2.  Αποστολή επιστολής Ρούσσου Γ στην αρμόδια υπηρεσία του ΥΠΕΣ. Παρουσίαση – διανομή της επιστολής

2.2.1.3.   

2.2.1.4.  Επίσκεψη Διακομιχάλη στην αρμόδια υπηρεσία του ΥΠΕΣ. Περιληπτική παρουσίαση

 

2.2.1.5.  Ανακοινωθείσα επίσκεψη Γαλουζή στην αρμόδια υπηρεσία του ΥΠΕΣ. Περιμένουμε την υπεύθυνη πληροφόρηση

2.2.1.6.  Το θέμα διαβιβάστηκε ήδη  στον Γενικό Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου προς έκφραση της άποψης του εισηγητικά προς το Κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου που θα το εκδικάσει. Αναμένουμε

2.2.1.7.  Φημολογία-Προπαγάνδα απαξίωσης του θέματος ως θέματος τοπικής σημασία σε επίπεδο γειτονιάς. Απάντηση σε αυτήν την προπαγάνδα

 

2.2.2.        Επόμενα βήματα

2.2.2.1.  Πρόσκληση στον κ. Γαλουζή να τροποποιήσει την θέση του και να αγωνιστεί μαζί μας και να σταματήσουν οι φανατικοί του την καταστροφική προπαγάνδα.

2.2.2.2.  Ένταση της προσπάθειας για παράταση προθεσμίας του ΘΗΣΕΑ

2.2.2.3.  Ένταση της προσπάθειας για επίσπευση της εκδίκασης του από το Ε.Σ.

2.2.2.4.  Πρόσκληση σε όλους τους περιβαλλοντικά ευαίσθητους Καλύμνιους και στους συλλογικούς φορείς της τοπικής κοινωνίας για στήριξη του αγώνα μας και συμμετοχή σε αυτόν.

 

2.3.             Ιχθυοκαλλιέργειες

2.3.1.        Δεν έγινε τίποτα

2.3.2.        Εν τω μεταξύ ψηφίστηκε ο νέος νόμος για τις ιχθυοκαλλιέργειες με τν Κάλυμνο απούσα και σε πλήρη άγνοια για τις προβλέψεις του

2.3.3.        Υπενθύμιση του τι έγραψα στην επιστολή προς τον Δήμαρχο

 

2.4.             Έργα του Leader Αλιείας

2.4.1.        Χαιρόμαστε γιατί έγινε αποδοχή της πρότασης μας από την Δημοτική Αρχή. Έτσι έγινε επίλυση του χρηματοδοτικού προβλήματος.

2.4.2.        Έλλειψη ξεκάθαρης ενημέρωσης ανά έργο καθώς και για πιθανές διευθετήσεις σε επίπεδο ΑΝΔΩ

2.4.3.        Πιθανές σοβαρές καθυστερήσεις

 

2.4.4.        Επόμενα Βήματα

2.4.4.1.  Να γίνει μια Επιτροπή Παρακολούθησης του Προγράμματος που θα συνεδριάζει κάθε εβδομάδα μια φορά στην οποία θα συμμετέχουν όλες οι παρατάξεις και οι αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες , υπό την προεδρία του Δημάρχου ή του αρμόδιου Αντιδημάρχου. Η επιτροπή αυτή να δημοσιοποιεί κάθε εβδομάδα έκθεση με τις καθυστερήσεις που υπάρχουν και τα επόμενα βήματα που πρέπει να γίνουν ανά έργο. Να δοθεί γραμματειακή υποστήριξη στην επιτροπή αυτή.

2.4.4.2.  Να γίνει μια ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου με παρουσίαση της εξέλιξης συνολικά για το πρόγραμμα και ανά έργο , καταγραφή – παρουσίαση των προβλημάτων που υπάρχουν και κατάρτιση ειδικού business plan για το σύνολο των έργων με ορισμό project manager κ.λ.π. με απευθείας αναφορά στον Δήμαρχο , στην Επιτροπή Παρακολούθησης και στο Δημοτικό Συμβούλιο.

 

2.5.             Διαφάνεια – δικαίωμα γνώσης από οποιονδήποτε , οποιουδήποτε εγγράφου εκτός των απόρρητων και των εμπιστευτικών

 

2.5.1.        Αναφορά στην περίπτωση της επιστολής  του Δήμου προς το ΥΠΕΣ

 

2.5.2.        Αναφορά –πρόταση στο έτοιμο πρόγραμμα πλήρους διαφάνειας που έχουμε εγκαταστήσει στον Δήμο από το 2010

 

2.6.             Κακή και  επιζήμια πρακτική η αποστολή επισήμων εγγράφων του Δήμου από τον Νομικό Σύμβουλο του Δήμου προς άλλες αρχές

Αναφορά στα όσα σχετικά αναφέρονται στην επιστολή μου προς ΥΠΕΣ

 

2.7.             Επιζήμια συμπεριφορά ορισμένων στελεχών της Δημοτικής Αρχής

2.7.1.        Γενική αναφορά χωρίς εξειδίκευση ονομάτων.

2.7.2.        Γενικές προτροπές (παρελθοντολογία κ.λ.π.)

 

2.8.             Νέο ΕΣΠΑ-ΣΕΣ

2.8.1.        Δεν συμβαίνει δυστυχώς τίποτα.

2.8.2.        Τώρα είναι η καλύτερη περίοδος  ετοιμασίας και ωρίμανσης (και όλη την προηγούμενη δημοτική περίοδο….)

 

2.8.3.        Λεφτά Υπάρχουν!!!!!

2.8.4.        Επόμενα επείγοντα βήματα

2.8.4.1.  Ιεραρχημένος Κατάλογος έργων και δράσεων για την προγραμματική περίοδο 2014-2020 , ομόφωνα ψηφισμένος από το Δ.Σ.

2.8.4.2.  Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ωρίμανσης φακέλων υποβολής προτάσεων για ένταξη στο νέο ΕΣΠΑ-ΣΕΣ , ομόφωνα ψηφισμένο από το Δ.Σ.

 

2.9.             Σχολή Δυτών Καλύμνου

2.9.1.        Ιστορικό με την καθοριστική συνεισφορά μας για την επανέναρξη και 1η επαναλειτουργία της Σχολής. Ολοκλήρωση της συνεργασίας μας με τον Σύλλογο Δυτών την 31/12/13. Καμιά ευθύνη μας από τότε έως σήμερα.

2.9.2.        Δεν έγινε τίποτα από τον κ. Γαλουζή. Το θέμα είχε διευθετηθεί  πριν από 3 μέρες από τον κ. Σταυλά και τον κ. Γιωργαντή σε συνεργασία με τον κ. Αστερή.

2.9.3.        Καλώς η επίσκεψη στο ΥΕΝ , κακώς το καπέλωμα. Αποθαρρύνει κάθε διάθεση βοήθειας και συμμετοχής από στελέχη εκτός Δημοτικής Αρχής.

2.9.4.        Υπάρχουν ευθύνες που δεν λειτούργησε η Σχολή τον Φεβρουάριο ή τον Ιούνιο το 2014

2.9.5.        Υπάρχουν τεράστιες ευθύνες στην νυν Δημοτική Αρχή και στο Λιμεναρχείο που δεν λειτούργησε η Σχολή τώρα λόγω δήθεν λαθρομεταναστών

2.9.6.        Υπάρχουν τεράστιες ευθύνες σε όλους τους παράγοντες της δημόσιας συζήτησης και της τοπικής πολιτικής και στους βουλευτές γιατί όλοι ξέχασαν ότι το συγκεκριμένο κτίριο εξ ορισμού είναι η ΣΧΟΛΗ ΔΥΤΏΝ και μετά οτιδήποτε άλλο. Διαπράττεται διοικητική αυθαιρεσία και παρανομία με αλλότρια χρήση του χώρου και αλλαγή της νομοθετημένης χρήσης του και κανείς δεν μιλά για αυτό. Είναι απλώς μια κακή δικαιολογία.

 

2.9.7.        Είμαι διαθέσιμος να βοηθήσω εφόσον μου ζητηθεί αρμοδίως με ανάληψη της ευθύνης του εν λόγω project.

 

2.9.8.        Εξαγγελία εκδήλωσης για μια ολοκληρωμένη παρουσίαση του θέματος και κατάθεση πρότασης Επιχειρησιακού Σχεδίου για την σταθερή κλασική λειτουργία , την μετεξέλιξη-εκσυγχρονισμό  και την ανάπτυξη της Σχολής Δυτών , εν ευθέτω χρόνο.

 

2.10.          ΣΥΔ ΑΜΕΑ ΚΑΛΥΜΝΟΥ

2.10.1.    Σύντομη ενημέρωση

2.10.2.    Βρίσκεται στο στάδιο της εκδίκασης της ένστασης του κ. Κρούσκου-Παρακολούθηση-Αναμονή

2.10.3.    Εξαγγελία ειδικής εκδήλωσης εν ευθέτω χρόνο

 

***

[ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΤΑΙΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ]

Μαθηματικός – πρώην. Δήμαρχος Καλυμνίων            ΑΠ:0005

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Προς: ΥΠΕΣ\ΓΕΝΙΚΗ ΔΝΣΗ ΟΙΚΟΝ. ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ\ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Τ.Α\ΤΜΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ\κα Μπέσιου Σ( Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)

Κοινοποίηση:

  1. 1.       Υπουργό ΥΠΕΣ κ. Ντινόπουλο Αργύρη
  2. 2.       Υφυπουργό κ. Ντόλιο Γεώργιο

Θέμα: Χρηματοδότηση της Ενέργειας «Απαλλοτρίωση Οικοπέδου  στην περιοχή Αγ. Θεολόγου Καλύμνου-Μέτρο: 2.10. «ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ» του Προγράμματος ΘΗΣΕΑΣ

 

Αξιότιμη κα. Μπέσιου  ,

Σε συνέχεια των τηλεφωνικών συνεννοήσεων μας για το θέμα και έχοντας υπόψη ότι ήδη εξετάζετε σχετικό έγγραφο του Νομικού Συμβούλου του Δήμου μας , κου Δίκαρου Β για το θέμα , το περιεχόμενο του οποίου ακόμα δεν γνωρίζουμε, σας υποβάλλουμε το παρόν έγγραφό μας τόσο για την ενημέρωση σας όσο και για την κατάθεση ορισμένων προτάσεων που κατά την γνώμη μας μπορούν ίσως να δώσουν λύση στο προκύψαν πρόβλημα. Η πρωτοβουλία μας αυτή γίνεται τόσο με την ιδιότητα μου ως του τότε Δημάρχου που χειρίστηκε το θέμα έως και την κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό του Δήμου μας , της χρηματοδότησης της ενέργειας με 390.000 ευρώ από το Πρόγραμμα Θησέας , όσο και του Συντονιστή Επιτροπής Δημοτών του Δήμου Καλυμνίων για την ολοκλήρωση της εν λόγω ενέργειας.

 

Α. ΙΣΤΟΡΙΚΟ

  1. Με την Απόφαση 8/26-04-2005 (απόσπασμα 8.3) της Κεντρικής Επιτροπής Παρακολούθησης του Προγράμματος ΘΗΣΕΑΣ ΠΡΟΕΝΤΆΧΘΗΚΕ η ενέργεια «ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΧΩΡΩΝ» στο ΜΕΤΡΟ : 2.10. «ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ».
  2. Έκτοτε κινήσαμε , ως η τότε Δημοτική Αρχή , τη διαδικασία απαλλοτρίωσης οικοπεδικής έκτασης εμβαδού 3.546 τ.μ. στην Ενορία του Αγίου Θεολόγου για λόγους δημόσιας ωφέλειας και συγκεκριμένα για την αναγκαιότητα διάνοιξης δρόμου για την απρόσκοπτη διέλευση ιδιαίτερα των πυροσβεστικών οχημάτων, του ασθενοφόρου, βυτιοφόρων και λοιπών μεγάλων οχημάτων, επέκτασης του δικτύου αποχέτευσης που στερείται η συγκεκριμένη περιοχή, τη δημιουργία παρκινγκ, ελεύθερων χώρων, παιδικής χαράς, χώρου πρασίνου κλπ., δεδομένου ότι το συγκεκριμένο οικόπεδο είναι ο μοναδικός ελεύθερος χώρος στην περιοχή.
  3. Η διαδικασία της απαλλοτρίωσης ολοκληρώθηκε , σε πρώτη φάση , με την απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Κω με αρ. Κ5/2010 ακριβές αντίγραφο της οποίας μας χορηγήθηκε (στον Δήμο Καλυμνίων) στις 19-02-2010. 
  4. Στις 23-02-2010 υποβάλαμε ως η τότε Δημοτική Αρχή , με ΑΠ:  1503 τα σχετικά έγγραφα στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για οριστική ένταξη. 
  5. Την 11/06/2010 και με το με ΑΠ: 4839/11-06-2010 έγγραφο μας (ως ο τότε Δήμαρχος) επανυποβάλαμε μετά από σχετικές υπηρεσιακές συνεννοήσεις  , στην ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ\ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΗΣΕΑΣ , το Τεχνικό Δελτίο για την οριστική ένταξη στο πρόγραμμα της εν λόγω Ενέργειας καθώς επίσης και την υπ΄αριθ. Κ 5/2010 Απόφαση Απαλλοτρίωσης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Κω και την Απόφαση 317/06 του Δημοτικού μας Συμβουλίου για την απαλλοτρίωση του οικοπέδου στην περιοχή του Αγίου Θεολόγου της Νήσου Καλύμνου , συγκεκριμενοποιώντας έτσι οριστικά την προς ένταξη Ενέργεια στο ΜΕΤΡΟ : 2.10. «ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ»..
  6. Την 16/06/2010 εκδόθηκε η με ΑΠ:14338/9420 Απόφαση του Γ.Γ. της τότε Κρατικής Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με την οποία , έχοντας υπόψη εκτός των άλλων τα ανωτέρω έγγραφα μας με ΑΠ:1503/23-02-10 (βλέπε προηγούμενο σημείο 4 του παρόντος εγγράφου) και με ΑΠ: 4839/11-06-2010 (βλέπε προηγούμενο σημείο 5 του παρόντος εγγράφου) ο τότε ΓΓ της τότε Κρατικής Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου αποφάσισε αρμοδίως την οριστική ένταξη της εν λόγω Ενέργειας στο Πρόγραμμα.
  7. Τον Φεβρουάριο του 2011 και έχοντας χάσει στις προηγηθείσες Δημοτικές εκλογές του 2010 , σε συνεχόμενη αυτοπρόσωπη συνεργασία μου με τον τότε αλλά και νυν Υφυπουργό Εσωτερικών κ. Ντόλιο (τον οποίο για μια ακόμα φορά θερμά ευχαριστούμε για την αγωνιώδη του και επιτυχημένη παρέμβαση ώστε να βρεθούν τα αντίστοιχα εγκεκριμένα χρήματα μεσούσης της οικονομικής κρίσης ) , έγινε τελικά η εκταμίευση των 390.000 από το Πρόγραμμα ΘΗΣΕΑΣ και η κατάθεση του ποσού αυτού , στον Λογαριασμό του Δήμου Καλυμνίων προκειμένου να συντελεστεί η εν λόγω Ενέργεια διά της εν συνεχεία καταβολής των χρημάτων από τον Δήμο στο ΤΠΔ και την , με αυτό τον τρόπο , ολοκλήρωση της διαδικασίας της απαλλοτρίωσης.
  8. Για κακή τύχη της όλης προσπάθειας , λίγο μετά και πριν προλάβει η τότε νέα Δημοτική Αρχή , με Δήμαρχο τον κ. Διακομιχάλη να προχωρήσει τις σχετικές διαδικασίες, έγινε δέσμευση των εν λόγω χρημάτων με δικαστική απόφαση που προκλήθηκε από εργολάβο του Δήμου που ήθελε με αυτόν τον τρόπο να πιέσει για την γρήγορη αποπληρωμή του από τον Δήμο για πραγματικά χρέη του Δήμου προς αυτόν.
  9. Πριν από 2 μήνες περίπου , μετά από τις τελευταίες Δημοτικές Εκλογές του 2014 και έως την εγκατάσταση της νεοεκλεγείσας Δημοτικής Αρχής την 01/09/2014 , και ενώ είχε χάσει ο κ. Διακομιχάλης και εξελέγη ως νέος Δήμαρχος ο σημερινός Δήμαρχος κ. Γαλουζής , έγινε αποδέσμευση των χρημάτων της απαλλοτρίωσης (των 390.000 ευρώ του προγράμματος ΘΗΣΕΑΣ) και τότε ξεκίνησε η διαδικασία παρακατάθεσης στο ΤΠΔ τόσο του εν λόγω ποσού όσο και του υπολοίπου που όριζε η ανωτέρω τελεσίδικη δικαστική απόφαση
  10. Κατά την ανωτέρω τελευταία περίοδο εκδηλώθηκε πρόβλημα από την νυν Δημοτική Αρχή καθώς ετοιμαζόταν να αναλάβει στις 1/09/14 και έτσι υπήρξε δυστυχώς μια ρευστή κατάσταση που επηρέασε την λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου αρνητικά με αποτέλεσμα ότι με πολύ δυσκολία έγινε τελικά εφικτή η έκδοση του εντάλματος παρακατάθεσης των χρημάτων της απαλλοτρίωσης στο ΤΠΔ που για την ιστορία είναι το τελευταίο ένταλμα που υπέγραψε ο κ. Διακομιχάλης . Πρόκειται για το ένταλμα  με Αριθμό: 73 , Σειρά Β.
  11. Παρά την πεποίθηση μας (και του κ. Διακομιχάλη) ότι σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τις σχετικές διατάξεις , το εν λόγω ένταλμα δεν αποστέλλεται στο Ε.Σ. για θεώρηση αλλά εκτελείται άμεσα με την παρακατάθεση των χρημάτων στο ΤΠΔ , δεδομένου ότι δεν πρόκειται για άμεση πληρωμή προς τελικούς αποδέκτες αλλά έχοντας φερόμενους ιδιοκτήτες και όχι τελικούς ιδιοκτήτες  γίνεται  όχι πληρωμή προς αυτούς αλλά  ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΕΣΗ στο ΤΠΔ που σε δεύτερο στάδιο και μετά από 2ο προβλεπόμενο δικαστήριο θα επιμερίσει το ποσό στους τελικούς αποδέκτες , παρόλα αυτά , υπό την πίεση της επερχόμενης νέας Δημοτικής Αρχής , το εν λόγω ένταλμα εστάλη στον Επίτροπο του Ε.Σ. για έλεγχο και θεώρηση. Σημειώνουμε ότι η άποψη του κ. Επιτρόπου στις σχετικές τηλεφωνικές μας συνομιλίες ήταν ότι συμφωνεί με την ανωτέρω ανάλυση
  12. Την 28/08/14 και παρά τα ανωτέρω ο Επίτροπος προέβη τελικά σε μη θεώρηση και σε πράξη επιστροφής του ανωτέρω εντάλματος παρακάμπτοντας το προηγούμενο σκεπτικό και μη αναφέροντας τίποτα σχετικό αλλά διατυπώνοντας μια σειρά από άλλες παρατηρήσεις!!!!! Που κατά την γνώμη μας (και του κ. Διακομιχάλη) δεν ευσταθούν και ίσως σε επόμενη φάση του θέματος απασχολήσουν και την Υπηρεσία σας , αν χρειαστεί.
  13. Την 29/08/14 , στην κυριολεξία τελευταία εργάσιμη ημέρα πριν την αποχώρηση του κ. Διακομιχάλη και με την συνεργασία μου , ο κ. Διακομιχάλης υπέγραψε και  έστειλε το τελευταίο του έγγραφο με το οποίο , όπως προβλέπεται από τις σχετικές διατάξεις , αντικρούει τις εν λόγω παρατηρήσεις του κ. Επιτρόπου και ζητά να προχωρήσει η προβλεπόμενη διαδικασία για την εξέταση του εντάλματος από το Κεντρικό Ελεγκτικό Συνέδριο.
  14. Την 08/09/2014 ο κ. Επίτροπος Νομού Δωδεκανήσου διαβιβάζει το θέμα στο Κεντρικό Ελεγκτικό Συνέδριο με το με ΑΠ:59552/8-9-14 έγγραφό του και συγκεκριμένα στο Κλιμάκιο Προληπτικού Ελέγχου , 7ο Τμήμα , τηλ:, 2131309781 . Ήδη από τηλεφωνική μας επικοινωνία με την εν λόγω υπηρεσία (κα Μπολάκη) ενημερωθήκαμε αρμοδίως ότι το θέμα έχει διαβαστεί περεταίρω στον κ. Γενικό Επίτροπο για Διατύπωση Γνώμης και έχει λάβει Αριθμό Φακέλου : Α.Φ. 285/14
  15. Στην συνέχεια , όπως με ενημέρωσε πρόσφατα ο κ. Δήμαρχος , εστάλη πριν από λίγες μέρες συγκεκριμένο έγγραφο του Νομικού Συμβούλου του Δήμου Καλυμνίων κ. Δίκαρου Β προς εσάς για την υπόθεση της απαλλοτρίωσης του οικοπέδου Φωκίου στον Αγ. Θεολόγο. Επίσης σε απάντηση προφορικού αιτήματός μου προς τον κ. Δήμαρχο για την χορήγηση ενός φωτοαντιγράφου του εν λόγω εγγράφου , εκείνος μου είπε ότι θα πρέπει να υποβάλλω σχετική αίτηση , προκειμένου να μου χορηγηθεί το αιτούμενο φωτοαντίγραφο , κάτι που έκαμα σήμερα και περιμένω την χορήγηση του εν λόγω φωτοαντιγράφου.

Αξιότιμη κα. Μπέσιου , μη γνωρίζοντας το περιεχόμενο της ανωτέρω επιστολής του κ. Νομικού Συμβούλου του Δήμου προς εσάς αλλά πιθανολογώντας βάσιμα το περιεχόμενό της μέσω του δημόσιου διαλόγου που διεξάγεται το τελευταίο διάστημα μεταξύ ημών και της Δημοτικής Αρχής στα ΜΜΕ της Καλύμνου και στο Δημοτικό μας Συμβούλιο , θεώρησα σκόπιμο να σας ενημερώσω με όλα τα προηγουμένως συνοπτικώς παρουσιασθέντα και επιπλέον να σας επισημάνω τα ακόλουθα , πολύ σημαντικά κατά την γνώμη μου , ενόψει μιας πιθανής απάντησης σας προς τον κ. Νομικό Σύμβουλο του Δήμου.

  1. Είναι κατά την γνώμη μας , λάθος kαι μη προβλεπόμενη ως διοικητική διαδικασία , η υποβολή ερωτημάτων και απόψεων ενός Νομικού Συμβούλου Δήμου προς τις Υπηρεσίες του ΥΠΕΣ. Αυτό που θα έπρεπε να κάμει ο κ. Δήμαρχος είναι να στείλει ο ίδιος οποιοδήποτε έγγραφο ήθελε , ως εκ του Νόμου , ο μόνος και αποκλειστικός εκπρόσωπος του Δήμου. Σημειώνω ότι δεν υπάρχει καμιά εξουσιοδότηση εκπροσώπησης ή υπογραφής από τον κ. Δήμαρχο προς τον Νομικό Σύμβουλο του Δήμου….
  2. Κατά την γνώμη μας , δεν θα πρέπει στην παρούσα φάση να απασχοληθεί η Υπηρεσία σας με πιθανά ερωτήματα και απόψεις περί του αν ισχύει η απαλλοτρίωση ή αν έχει συντελεστεί η αυτοδίκαιη άρση της κ.λ.π. Επί των τέτοιων αιτιάσεων της νέας δημοτικής αρχής ήδη ασχολείται αρμοδίως το Ελεγκτικό Συνέδριο στο ποίο έχουμε στείλει τις τεκμηριωμένες απόψεις μας. Αν παρόλα αυτά κριθεί σκόπιμη από την Υπηρεσία σας η τέτοια ενασχόληση της , σας παρακαλούμε για την παροχή και σε εμάς της δυνατότητας τεκμηριωμένης έγγραφης έκφρασης των απόψεών μας .ενώπιον σας , κάτι που δεν κάνουμε με το παρόν έγγραφο θεωρώντας όπως είπαμε προηγουμένως ότι δεν θα πρέπει στην παρούσα φάση να απασχοληθεί η Υπηρεσία σας με πιθανά ερωτήματα και απόψεις περί του αν ισχύει η απαλλοτρίωση ή αν έχει συντελεστεί η αυτοδίκαιη άρση της κ.λ.π.
  3. Αυτό που εμείς σας εισηγούμαστε είναι να εξετάσετε την δυνατότητα να δοθεί η δέουσα παράταση της προθεσμίας χρήσης των 390.000 του προγράμματος ΘΗΣΕΑΣ για τον σκοπό που δόθηκαν τουλάχιστον έως και ένα μήνα μετά την έκδοση της απόφασης του Ελεγκτικού Συνεδρίου , ώστε σε περίπτωση θετικής για απόφασης του να υπάρξει ο απαραίτητος χρόνος ομαλής παρακατάθεσης των χρημάτων στο ΤΠΔ
  4. Επίσης θεωρούμε ότι

4.1.    από το ανωτέρω ιστορικό προκύπτει με προφανή τρόπο το συμπέρασμα ότι η εν λόγω Ενέργεια είναι ενταγμένη στο ΜΕΤΡΟ : 2.10. «ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ» και η απόφαση οριστικής της ένταξης έγινε «έχοντας υπόψη» εκτός των άλλων τα ανωτέρω έγγραφα μας με ΑΠ:1503/23-02-10 (βλέπε προηγούμενο σημείο 4 του παρόντος εγγράφου) και με ΑΠ: 4839/11-06-2010 (βλέπε προηγούμενο σημείο 5 του παρόντος εγγράφου) , δηλαδή η Ενέργεια που Εντάχθηκε Οριστικά στο Πρόγραμμα είναι η απαλλοτρίωση του εν λόγω οικοπέδου

4.2.    Αν δεν συντελεστεί η απαλλοτρίωση (για οποιοδήποτε λόγο) εντός των προβλεπομένων προθεσμιών ή εντός μια νέας  προθεσμίας που πιθανόν θα δώσετε με ειδική απόφαση για το συγκεκριμένο θέμα , όπως σας εισηγηθήκαμε προηγουμένως , τότε το έργο απεντάσσεται δυστυχώς από το πρόγραμμα και συνεπώς η πρόθεση της Δημοτικής Αρχής για χρήση των χρημάτων του ΘΗΣΕΑΣ για ΑΓΟΡΑ του εν λόγω Οικοπέδου , σημαίνει ότι θα πρέπει να  γίνει (θεωρητικά) νέα διαδικασία και απόφαση ένταξης ΝΕΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ που θα αφορά σε ΑΓΟΡΑ του Οικοπέδου. Όμως δεν υπάρχει πλέον τέτοια δυνατότητα γιατί πολύ απλά το πρόγραμμα έχει λήξει όσον αφορά εντάξεις νέων έργων και ενεργειών. Συμπέρασμα: Αν δεν γίνει τελικά η απαλλοτρίωση , τα χρήματα πρέπει να επιστραφούν στο Υπουργείο  , δυστυχώς για εμάς , και κάθε σκέψη της Δημοτικής Αρχής για άλλη χρήση τους , είναι προδήλως εκτός νομιμότητας ,  αυτό δε πρέπει να της γίνει κατανοητό γιατί φαίνεται ότι δεν το έχει αντιληφθεί. Ομοίως κάθε σκέψη περί αγοράς οποιουδήποτε άλλου οικοπέδου εκτός του συγκεκριμένου καθώς και πραγματοποίηση άλλου έργου ή ενέργειας εκτός της συγκεκριμένης απαιτεί απένταξη της συγκεκραμένης ενέργειας ή τροποποίηση της και ίσως επίσης τροποποίηση του συνολικού προγράμματος όσον αφορά το ύψος των διαθέσιμων ανά μέτρο  χρημάτων, κάτι για το οποίο δεν υπάρχει πλέον τέτοια δυνατότητα γιατί ομοίως πολύ απλά το πρόγραμμα έχει λήξει όσον αφορά εντάξεις νέων έργων και ενεργειών  ή τροποποιήσεις ενταγμένων έργων ή τροποποιήσεις μερικές ή συνολικές του προγράμματος.

4.3.    Πιθανή απόπειρα ερμηνείας από την Δημοτική Αρχή της λέξης «Απαλλοτρίωση» ως «αγορά» μέσω ενός νοηματικού παιχνιδιού με την έκφραση «Απόκτηση Ελεύθερων Χώρων» της απόφασης προένταξης της εν λόγω ενέργειας (που όμως θυμίζουμε και πάλι έγινε στο ΜΕΤΡΟ : 2.10. «ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ») θα συνιστούσε κατά την γνώμη μας μια εκτός λογικής και μέσης κοινής αντίληψης λεκτική και νοηματική ακροβασία , ξένη πως κάθε έννοια καλής και χρηστής διοίκησης , προδήλως παράνομη και αυθαίρετη. Το ίδιο προφανώς ισχύει και για οποιαδήποτε σκέψη περί χρήσης των εν λόγω χρημάτων μερικώς ή ολικώς και για οποιοδήποτε αλλότριο έργο ή ενέργεια του Δήμου εντός ή εκτός ΘΗΣΕΑ. Επισημαίνουμε δε ότι κάθε τέτοια σκέψη είναι εκτός των άλλων και παράνομη και συνιστά παράβαση καθήκοντος καθόσον οι ισχύουσες αποφάσεις του Δ.Σ. έως και την πρόσφατη πριν από λίγες μέρες αφορούν στην αναγκαιότητα απόκτησης του συγκεκριμένου οικοπέδου και μόνο και στην συνεχόμενη επιβεβαίωση της θέλησης και της απόφασης του Δήμου μας για την ολοκλήρωση της σχετικής διαδικασίας καισυνεπώς όσο ισχύουν οι εν λόγω αποφάσεις κανείς δεν έχει το δικαίωμα να τις ανατρέπει , υπονομεύοντάς τες , προτείνοντας και αναζητώντας τρόπους χρήσης αυτών των χρημάτων για οποιονδήποτε άλλον αλλότριο σκοπό , έργο ή ενέργεια εντός ή εκτός Θησέα .

Εν κατακλείδι

  1. 1.       Σας παρακαλούμε να εξαντλήσετε κάθε θεσμική , διοικητική και νόμιμη δυνατότητα ώστε να δοθεί ο απαραίτητος χρόνος αναμονής της απόφασης του Ε.Σ. και να μην χαθούν τα χρήματα της εν λόγω Ενέργειας εξαιτίας της  παρέλευσης της γενικής προθεσμίας για την υλοποίηση των έργων και των Ενεργειών του ΘΗΣΕΑ έως την 31/12/2014. Μια ειδική απόφαση του κ. Υπουργού ίσως θα μπορούσε να μας εξασφαλίσει αυτή την δυνατότητα. Φυσικά και μια συνολική παράταση του προγράμματος όσον αφορά την προθεσμία ολοκλήρωσης των ενταγμένων έργων και ενεργειών με  τελική εξόφληση των αντιστοίχων δαπανών από τους Δήμους που είναι φορείς υλοποίησης τους , θα ήταν ευπρόσδεκτη από εμάς αν και γνωρίζουμε ότι μια τέτοια επιδίωξη είναι πάρα πολύ δύσκολη , όχι όμως αδύνατη.
  2. 2.       Σας παρακαλούμε να εισηγηθείτε στον κ. Υπουργό στον οποίο κοινοποιούμε το παρόν έγγραφό μας , να ζητήσει , στο πλαίσιο των δικαιοδοσιών του , από το Ε.Σ. την επίσπευση της απόφασης του για το συγκεκριμένο θέμα λόγω ειδικών συνθηκών που αφορούν αυτό και μόνο το θέμα.

 

Με πολύ καλές αναμνήσεις από την δημιουργική και αποτελεσματική συνεργασία μας σε προσωπικό και συλλογικά υπηρεσιακό επίπεδο από την εποχή που ήμουν Δήμαρχος και μαζί χειριστήκαμε τα θέματα των έργων και ενεργειών του Δήμου μας στο πρόγραμμα ΘΗΣΕΑΣ , πιστεύω για μια ακόμα φορά ότι θα μας βοηθήσετε ώστε να εξαντληθεί κάθε δυνατότητα ολοκλήρωσης της εν λόγω Ενέργειας του προγράμματος ΘΗΣΕΑΣ με την παρακατάθεση των χρημάτων της εν λόγω απαλλοτρίωσης από τον Δήμο μας στο ΤΠΔ και να αποκτηθεί επιτέλους αυτό το οικόπεδο (ένα πανέμορφο και σπάνιο πια περιβόλι για την πυκνοδομημένη πόλη της Καλύμνου….) από τον Δήμο μας για την  βελτίωση της αναζητούμενης ποιότητας της ζωής των Καλυμνίων , ένα έργο που όταν θα ολοκληρωθεί θα ξέρετε ότι θα φέρει την σφραγίδα τόσο της υπηρεσίας σας όσο και της τότε και νυν πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΕΣ.

Με εκτίμηση

 

Γιώργος Α Ρούσσος

Πρώην Δήμαρχος Καλυμνίων

Συντονιστής της Επιτροπής Πολιτών για την ολοκλήρωση της Απαλλοτρίωσης του Οικοπέδου Φωκίου στον Άγιο Θεολόγο

 

Τελευταία τροποποίηση στις

Πολυμέσα

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει όλα τα πεδία με το (*). Η Αργώ της Καλύμνου διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων πριν την ανάρτησή τους. Τα ανάρμοστα και προσβλητικά σχόλια δεν θα δημοσιεύονται.

Αργω Market

Prev Next

Σακελλάρης Τρικοίλης - Blog

Τίποτα!

Του Σακελλάρη Τρικοίλη Δεν υπάρχει πιο δυνατό κι αχτύπητο απ’ το Τίποτα. Όλοι ξετρελαίνονται μαζί του.

Αγγελική Τρικοίλη - Blog

Το Ρεπορτάζ από την Πηγή

  Και μια δεύτερη ανάγνωση Από την Αγγελική Σακ. Τρικοίλη

Καλλιόπη Τρικοίλη - Blog

Ο ΑΦΕΝΤΗΣ ΚΙ Ο ΦΟΥΚΑΡΑΣ

από την Καλλιόπη Τρικοίλη Αγχωμένο καθεστώς απολυταρχικό, σερφάρει σε κρίση και πανικό.

Καιρος

Σύνδεση Χρήστη

Από τα Blogs της Αργώ

Ροή Ειδήσεων

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΑΣΣΕΛΑΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΜΝΟ.

25-04-2024, 15:14 | Κυβέρνηση

Στο πλαίσιο της ναυτικής περιοδεία&sigma...

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΕΦΑΝΟ ΚΟΡΦΙΑ

22-04-2024, 16:05 | Σπογγαλιεία

Με αφορμή την ανάληψη, από τον Στέφανο Κορφιά, &...

Η ΕΝΩΣΗ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΕΛΛ. ΝΗΣΙΩΝ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

18-04-2024, 17:41 | Αλιεία

   Ε.Ν.Π.Ε.Ν.                         &n...

ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ

17-04-2024, 08:38 | Βουλευτές

16/04/2024 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Στις 9 Ιουνίου 2024, δίνετ...

Argo Kalymnos