Η Αργώ της Καλύμνου - Καθημερινή ηλεκτρονική ενημέρωση για την Κάλυμνο και τα γύρω νησιά

Switch to desktop

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Τουρκία, Ρόδος, Κως, Λέρος(;) με 3 κρουαζιερόπλοια Κύριο

Η Κάλυμνος ζει σε άλλο κόσμο… μικρή και ασήμαντη

 

Στη «γειτονιά» της Δωδεκανήσου και ΝΑ γωνιά του Αιγαίου συντελείται κοσμογονία στον τουρισμό και η Κάλυμνος βράζει στο ζουμί της.   

Στην ηλεκτρονική εφημερίδα “Το Βήμα τη Κω” (18.1.14), διαβάσαμε την παρακάτω είδηση:

 

ΜΕΓΑΛΗ Η ΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΑ ΧΩΡΑ

     Πολύ μεγάλη θα είναι και φέτος η ζήτηση για τετραήμερες κρουαζιέρες με εκκίνηση την Τουρκία και προορισμό λιμάνια του Αιγαίου. Ηδη οι κρατήσεις για την προσεχή σεζόν είναι αυξημένες και σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, το πλήρες πρόγραμμα προσεγγίσεων των κρουαζιερόπλοιων από την Τουρκία, θα ανακοινωθεί μετά τις 20/1.

     Η εταιρεία που οργανώνει τις κρουαζιέρες είναι η ETS-TOUR, η οποία έχει προχωρήσει στην ενοικίαση των σκαφών που χρειάζεται για τις εκδρομές της.

  Σύμφωνα με πληροφορίες της «Δημοκρατικής», επειδή υπάρχει πολύ μεγάλη ζήτηση, η ΕΤΣ ενοικίασε και τρίτο κρουαζιερόπλοιο!

     Οι τιμές για τις τετραήμερες κρουαζιέρες στο Αιγαίο ξεκινούν από 199 ευρώ.

     Το βέβαιον είναι ότι ανάμεσα στα λιμάνια που θα προσεγγίζουν τα κρουαζιερόπλοια αυτά, θα είναι η Κως και η Ρόδος, ίσως και η Λέρος, εάν λύσει το πρόβλημα του ελέγχου των διαβατηρίων.

Γιατί τόσο έξω η Κάλυμνος;

Το πρόβλημα με τον τουρισμό έφτασε για την Κάλυμνο να είναι πρόβλημα επιβίωσης. Δεν είναι δυνατόν να συντελείται γύρω μας κοσμογονία στον τουρισμό (Κως, Λέρος, Πάτμος, Λειψοί, Αστυπαλιά) και η Κάλυμνος μην πηγαίνει βήμα. Βρεθήκαμε τόσο απομονωμένοι όσο ποτέ στην ιστορία του νησιού μας.

Τα γιγαντιαία κρουαζιερόπλοια της τουρκικής εταιρίας ETS TOUR θα κάνουν ένα κύκλο στα Δωδεκάνησα Ρόδος – Κως – Λέρος – Μπόντρουμ και θα περνάνε έξω από την Κάλυμνο, αφήνοντας μας έξω σαν ένα ασήμαντο νησί της εθνοκάπηλης  μιζέριας τουρκοφάγων και ανίκανων. Ποιος φταίει γι’ αυτό το τρίξιμο της Καλύμνου;

Τα λάθη της Δημ. Αρχής

Η παρούσα δημ. Αρχή, αναθεωρώντας την αντιτουρκική της στάση απέναντι στην τουριστική πολιτική  της δημαρχίας Ρούσσου, προσπάθησε να βρει διαύλους επικοινωνίας και συνεργασίας με τις γειτονικές μας τουρκικές παράλιες πόλεις, αλλά και πάλι μεταθέτοντας το κέντρο βάρους της συνεργασίας στην ΑΝΕΚ. Να φανεί δηλαδή ότι με την Τουρκίας συνεργάζεται η ναυτιλιακή εταιρία του Δήμου και όχι ο Δήμος, σε επίπεδο τουριστικών πρακτόρων. Η αποτυχία ήταν προδιαγεγραμμένη. Προσπάθησε, επίσης, να εξασφαλίσει τις στοιχειώδεις υποδομές, ώστε να μπορεί το νησί μας να υποδεχτεί υπερπληθυσμό μαζικού τουρισμού που αποβιβάζουν τα  μεγάλα κρουαζιερόπλοια, αλλά και εδώ απέτυχε.  

Αποδειχτήκαμε ως νησί πολύ κατώτεροι των περιστάσεων και των σύγχρονων μορφών και μεγεθών τουρισμού. Και χρησιμοποιώ τον πληθυντικό («αποδειχτήκαμε» γιατί το «μη έργο», η αποτυχία είναι όχι μόνο της παρούσας δημ. Αρχής αλλά και των Καλύμνιων επιχειρηματιών του τουρισμού, που «συνταξιδεύουν» με τη δημ. Αρχή και δεν άβουλοι και απαθείς. Τα αποτελέσματα της προσπάθειας του δήμου είναι τα εξής:

1.   Ο κ. δήμαρχος, ο ίδιος προσωπικά, έτρεξε και πάλεψε για την επισκευή του λιμενοβραχίονα, που υπέστη υποσκαφή, εξωτερικά, στο σημείο της αποβάθρας, κατόρθωσε να εξασφαλίσει, σε περίοδο φοβερής οικονομικής κρίσης, 350.000€ για το έργο αυτό, αλλά το αποτέλεσμα ήταν τραγικό. Ο λιμενοβραχίονας είναι ακατάλληλος.

2.   Πήγαμε στην Τουρκία, το καλοκαίρι που έφυγε,  με το Λύκειο Ελληνίδων και τη «ναυαρχίδα» μας KALYMNOS STAR, τους χορέψαμε, αλλά τα πολιτικά πρόσωπα (δήμαρχος κ.α.) μας γύρισαν την πλάτη. Ούτε να μας βλέπουν δε θέλουν. Ποιοι φταίνε; Προφανώς  εμείς. Γιατί με όλα τα νησιά συνεννοούνται και όχι με την Κάλυμνο; Είναι ένα ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί από τη δημ. Αρχή. Ο κ. Διακομιχάλης δεν ξεχνά τα Ίμια και, για χάρη του νησιού, και να βρει έναν «τρόπο συμβίωσης» με τους γείτονες μας, για την ανάπτυξη του τουρισμού. Ο κ. Διακομιχάλης εκπέμπει την εικόνα του πολιτικού ενός μικρού νησιού που είναι ιστορικός αντίπαλος των Τούρκων, στο βαθμό που βάζει το «λιθαράκι» του για τη «σωτηρία» του Αιγαίου. Οι δήμαρχοι των άλλων νησιών, της Ρόδου, της Κω και της Λέρου είναι λιγότερο πατριώτες;  

Πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία μυαλά και να αρχίσουμε να δουλεύουμε σοβαρά.

Ποια είναι η εταιρία

Δυο λόγια για την τουρκική εταιρία ETS  TOUR που πραγματοποιεί τις κρουαζιέρες.

H Ersoy Τουριστική Services, ένας από τους κορυφαίους ταξιδιωτικούς οργανισμούς της Τουρκίας,  tour operators.  Προσφέρει περιηγήσεις στην Αίγυπτο και τις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς και την οργάνωση μικρού δύο έως τρεις ημερήσιες εκδρομές σε πόλεις των Βαλκανίων.  

Ιδρύθηκε το 1991 από τους δίδυμους αδελφούς Mehmet Ersoy και Murat Ersoy, 29 ετών, και οι δύο πρώην επαγγελματίες ξεναγοί, έχει γίνει κορυφαίος ταξιδιωτικός πράκτορας της Τουρκίας. Έχει 750 εργαζομένους και 34 γραφεία στην Τουρκία.

Διαθέτει δύο ξενοδοχεία στο Bodrum - το Grand Yazici Λέσχη Torba Bodrum και το Club Hotel Herbilkoy - και το Grand Yazici, στο χιονοδρομικό κέντρο στο βουνό του Uludag. Οργανώνει διαμονή σε 117 ξενοδοχεία πέντε αστέρων και διακοπές σε χωριά της Τουρκίας.

Είμαστε πολύ πίσω

  Ανέφερα τα πιο πάνω για την ταυτότητα της εταιρίας, για να αντιληφθούμε με ποιους έχουμε να κάνουμε, αλλά προπάντων για να βγούμε από το λήθαργό μας και τον τυφλό εθνικισμό μας. Να δούμε ότι ο τουρισμός, η μόνη ελπίδα που έμεινε στη ναυαγισμένη Ελλάδα, είναι αδήριτη ανάγκη να αναδιοργανωθεί πάνω σε υγιείς επιχειρηματικές βάσεις.

Η νέα δημαρχία που θα προκύψει σε 4 μήνες, ακόμη κι αν είναι η ίδια, θα πρέπει να εγκαταλείψει τη μικροπολιτική και να εξασφαλίσει πολιτικά στελέχη ικανά και άξια να σηκώσουν το βάρος της χαμένης ανάπτυξης:

1.   Να έχουν πανεπιστημιακή μόρφωση στη διοίκηση επιχειρήσεων και στον τουρισμό.

2.   Να έχουν σπουδάσει οικονομικά η λογιστικά

3.   Να είναι άριστοι χειριστές των ηλεκτρονικών υπολογιστών.

4.   Να γνωρίζουν τουλάχιστον δύο ξένες γλώσσες και καλά ελληνικά.

5.   Να είναι εργατικοί και να μπορούν να διαθέσουν χρόνο για την πατρίδα τους.

Κι άλλα γνωρίσματα θα βρει, πιθανόν, κι άλλος να προσθέσει. Την αφορμή θέλω να δώσω και αν κινήσω τον προβληματισμό, γιατί μέχρι σήμερα έχουμε ένα Δήμο που έχει για παράδοσή του το λαϊκισμό και τον πόλεμο εναντίον των πτυχιούχων.  Ειναι αναγκαίοι όλοι, και οι αγράμματοι ακόμη, γιατί κι αυτοί διαθέτουν την πείρα της ζωής. Όμως το τιμόνι του μεγάλου πλοίου που πρέπει να στελεχώσει η δημ. Αρχή, πρέπει να το πιάνουν επιστήμονες και ειδικευμένοι του είδους.

Και ο δήμαρχος να είναι  μέσα στις συντεταγμένες των ως άνω 5 σημείων.   

1 σχόλιο

  • Σύνδεσμος σχολίου ΝΙΚ δημοσιεύθηκε από ΝΙΚ

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΙΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
    ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΝΕ
    ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΗΣΙ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΛΑΜΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΟΡΘΡΩΣΕΙ ΑΝΑΣΤΗΜΑ
    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΟΤΑΝ ΘΕΣ ΤΡΕΙΣ ΩΡΕΣ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΜΕ ΛΑΝΤΖΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΑΡΑ Η ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ ΝΑ ΑΠΟΤΥΧΕΙ Η ΛΕΡΟΣ ΟΜΩΣ ΠΧ ΕΧΕΙ ΛΙΜΑΝΙ ΜΕ 11 ΜΕΤΡΑ ΒΥΘΙΣΜΑ

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει όλα τα πεδία με το (*). Η Αργώ της Καλύμνου διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων πριν την ανάρτησή τους. Τα ανάρμοστα και προσβλητικά σχόλια δεν θα δημοσιεύονται.

Η Αργώ της Καλύμνου - καθημερινή ηλεκτρονική ενημέρωση

Top Desktop version